recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Internet på iPhone! ER LØST!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Internet på iPhone! ER LØST!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen Internet på iPhone! ER LØST!
    Sendt: 28-Juni-2012 kl. 13:57
Jeg har haft nedbrud på min ADSL forbindelse for anden gang på 1 md hos Fullrate.

Så nu skulle jeg på nettet med min iPhone, men det vil den bare ikke. Er der nogen indstillinger jeg har misset i opsætningen? Der står ikke 3G oppe i venstre hjørne, kun TDC.

Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 17:54
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:13
Det er vel også et Wifi logo der skal være når du på din iphone bruger dit internet fra fullrate? Men prøv evt en genstart af routeren.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:17
Routeren er klaret. Det er mere et problem at min iPhone ikke kan gå på 3G-nettet

Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 14:18
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:39
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:21
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

under indstillinger -> Netværk -> Slå 3G til?

EDIT: er du sikker på du har 3G forbindelse der hvor du er?
Der står ikke Netværk under indstillinger, det er det der er problemet. For så vidste jeg godt det er der der skal skrues..
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:26
Prøv flg. under Indstillinger:

1. Tryk på Om. Hvis du får en besked om at der findes nye operatørindstillinger eller lignende, så sig ja tak. Hvis du ikke får besked om nye operatørindstillinger, se 2.

2. Tryk på Nulstil. Tryk på Nulstil netværksindstillinger.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af tennisbold tennisbold skrev:

1. Tryk på Om. Hvis du får en besked om at der findes nye operatørindstillinger eller lignende, så sig ja tak. Hvis du ikke får besked om nye operatørindstillinger, se 2.

Hvor står der "Om"?
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af tennisbold tennisbold skrev:

Hvor står der "Om"?

Sorry :) Indstillinger->Generelt
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:07

Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

under indstillinger -> Netværk -> Slå 3G til?

EDIT: er du sikker på du har 3G forbindelse der hvor du er?

Der står ikke Netværk under indstillinger, det er det der er problemet. For så vidste jeg godt det er der der skal skrues..

Kig i Indstillinger - Generelt - Netværk
Der er både en 3G og en Mobildata tænd/sluk
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:08
AhA nu fandt jeg Netværk under Generelt. Og 3G ER slået til. Hvorfor kan tlf så ikke gå på internettet uden wi-fi?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:21

AhA nu fandt jeg Netværk under Generelt. Og 3G ER slået til. Hvorfor kan tlf så ikke gå på internettet uden wi-fi?

Hvad med mobildata lige neden under ?
Ellers er det nok dit abonnement du skal tjekke, er der data med i det ?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 16:54
står din telefon stadig og logger på din wifi? selvom forbindelsen er nede? fordi så tager den wifi forbindelse selvom du ikke kan komme ud af af huset på din wifi forbindelse. 

Prøv og logge af wifi. hvis altså ikke du ellerede har gjort det.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu