|
Mzone + HD-pakken forringes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xari ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2012 kl. 10:48 |
Det lader desværre til at Stofa igen har tabt kampen mod tv-stationerne, for de to nævnte digitale TV-pakker har mistet 3+ HD, TV2sport HD og 6´eren HD for alle nye kunder, mens os eksistende kunder der allerede har en af pakkerne får lov at beholde kanalerne til 30/6.
Hermed bliver de to pakker helt uinterssante i hvert fald for undertegnede, men alligevel er det dog skræmmende at se at prisen på de to pakken nærmest ikke er faldet, på trods af at de 3 dyreste kanaler nu er væk.
Hvis ikke Stofa kommer op med et ordentligt alternativ, så må jeg jo nok se mig om efter en anden udbyder.
Info fundet på Sorø Antenneforening´s hjemmeside:
På grund af skærpede krav omkring adgangen til tv-rettigheder er det desværre ikke længere muligt at sælge TV 2 Sport HD, 6’eren HD og TV3+ HD, som en del af vores HD-pakke og Mzone-pakke.
Det betyder, at vi pr. dags dato ændrer på de to pakker til nye medlemmer.
De medlemmer, der i dag har HD-Pakken eller Mzone-pakken vil modtage et brev om ændringerne. De vil forsat kunne se TV 2 Sport HD, 6’eren HD og TV3+ HD, som en del af deres pakke frem til 30. juni 2012.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken anden udbyder tilbyder de kanaler?
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Hej Xari.
Du fik i det mindste besked. Bestilte mindste pakke, for derfor at kunne vælge bla. HD pakken med ex. 3+HD, men nej, her få dage inden pakke skift, så er der ikke rigtigt noget at komme efter! Parabolen rykker nærmere og nærmere!
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Endnu en forringelse af produktet hos stofa.
Det var netop pga. de 3 kanaler plus ESPN America jeg skiftede fra sportspakken til mzone, fordi de var i begge pakker, jeg fik dem i HD (Undtaget ESPN America) og det var billigere. Nu betaler jeg 109,- for pakke 1 plus 99,- for mzone, altså i alt 208,-. Efter første 1/7 skal jeg betale 339,-. Tak for lort stofa. Havde håbet den næste nyhed der kom omkring mzone var at de havde opgraderet ESPN America til HD, men det var vel også lige optimistisk. |
|
![]() |
|
nikolaj13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Den store taber i dette spil bliver vel TV2sport, da mange nok kun vælger mellem pakken hvis dette bliver aktuelt.
Hd pakken er et kanon produkt nu, synd at tv stationerne skal være så grådige. Jeg kan få 6´eren, tv3+ og discovery i mellem pakke, skal så desværre betale for Tv2film, TV2 Charlie og TV2 zulu som jeg aldrig vil se. Jeg ville gerne betale 50 kr pr.kanal pr. måned, hvis jeg kunne vælger Tv3+ og 6´eren og så have lille pakke. |
|
![]() |
|
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
Lame! Nå, men så men den jo opsiges...
Jeg nægter at betale så meget for så mange kanaler jeg ikke bruger. Så må jeg jo ty til andre metoder for at se de ting som jeg ellers havde de kanaler for at se... Det værste er næsten at man skal op i de største pakker og betale 2-3 gange så meget hvis man vil have kanalerne i HD - selvom de sender præcis det samme... Redigeret af Belwas - 28-Marts-2012 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
aragorn09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Ved ikke om det er sådan flere steder, men vi får omlagt vores kanaler imorgen. I den forbindelse går vi i antenneforeningen også fra 2 til 3 pakker.
Jeg er sportsnørd med stort S, så jeg kan ikke undvære TV2 Sport HD, TV3+ HD, 6eren HD, Eurosport 1 og 2 HD. Vi skulle bestille pakkeændring inden udgangen af marts for at det var gratis. Fint nok, tænker jeg her for 2 uger siden og går ind og kigger på programudvalget. Hurra, jeg kan "nøjes" med den lille pakke 1 til 126 kr. om måneden + HD-pakken, så kan jeg se de ønskede kanaler. Det vil koste 126 for den lille pakke + 149 for HD pakken (da jeg har den lille pakke). Det bliver 275 kr om måneden og det er efter min mening for meget, men jeg elsker mine sportskanaler. Med licens bliver det næsten 500 kr pr måned. ![]() ![]() ![]() Nå, men jeg ringer til Stofa og får lavet pakkeskift + oprettelse af HD pakken - det gik smertefrit og overraskende hurtigt. Jeg hører så ikke mere, men går i weekenden ind og kigger på Frit Valgs kanaler, da jeg måske gerne vil have ESPN America. For sjov går jeg ind og kigger på Mine Sider og jeg kan pludselig ikke finde HD pakken længere.. mærkeligt.. Da jeg klikker på HD pakken, kan jeg se, at den er voldsomt forringet.. Jeg læser lidt på deres side og kan nu se, at hvis jeg vil have TV2 Sport HD, SKAL jeg have pakke 3, der koster over 400 kr. Der er ikke mulighed for at vælge den som Frit Valg eller noget - det er pakke 3 eller lade være.. Så nu skal jeg ringe ind til Stofa endnu engang for at opsige HD pakken samt finde ud af, hvad jeg gør med en fremtidig pakke.. Det blev en lang smøre, men jeg er sgu sur over, jeg sidder og bruger tid på at kigge deres pakker igennem, bruger tid på at ringe ind til dem, for så at finde ud af, at det har været et stort spild af tid!! |
|
![]() |
|
nikolaj13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Tv2sport bliver som sagt de store tabere, der er ingen der vil give over 400 kr. pr. måned, tv2sport vil altid være i den dyre pakke.
Så de vil tabe, hvis man ikke kan tilkøbe den som frit valg, jeg har truffet mit valg. Jeg har godt nok intet hørt fra stofa i nu(har lille pakke+HD pakke), men tv2sport i stor pakke, så har jeg ikke denne kanal mere. Vil i hvert tilfælde ikke betale for HD pakke, uden 6´eren TV3+ og Tv2 Sport. |
|
![]() |
|
aragorn09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Nej, 6'eren, Tv3+ og TV2 Sport er vel grunden til, at mange netop har HD pakken.
Nuvel Discovery og National Geographic o.lign. sender da bestemt nogle interessante programmer, men de var ihvertfald ikke grunden til, at jeg tegnede HD pakken. Og som xari er inde på i første post, så er det jo ikke fordi, den bliver billigere?? Jeg håber inderligt, at Tv2 Sport HD kommer som Frit Valgs kanal. Jeg ved da ihvertfald, at Waoo har den til 40 kr. i måneden (både HD og SD versionen er at finde hos Waoo).
|
|
![]() |
|
Heppo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2011 Status: Offline Point: 8 |
Kæft hvor er det en stor forringelse
![]() Jeg kan få kanalerne i SD for 100kr mere hvilket jeg kunne liiiiiiige acceptere hvis det var HD. Suk. De lever godt på at der er så mange der er bundet til dem. :( |
|
![]() |
|
Jeg har tidligere haft HD pakken og den er da kun blevet dårligere og dårligere.
Først røg TV2 Sport Premier League.. Nu ryger 3+, 6'eren og den alm TV2 Sport.. Prisen.. Uændret!! Undskyld mit franske, men det kan man sgu ikke gøre overfor forbrugerne.. |
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Med den fart forringelserne af HD-pakken har, så ligner det en udfasning af pakken. Jeg håber så på at det måske kunne betyde, at de så kommer i de almindelige program-pakker. Ellers giver det da slet ikke mening! |
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |