|
Bedste grafikkort til MAX 1800 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2012 kl. 17:06 |
Synes sgu det er en jungle :-( kan i hjælpe mig ?
/Jack |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit valg ville være et kort baseret på AMDs HD7850 chip, de kan fåes fra ca. 1600kr.
F.eks. dette: http://www.edbpriser.dk/grafikkort/xfx-radeon-hd-7850-double-dissipation-edition-2-gb-id-6712799.aspx Begrundelsen er en rigtigt flot ydelse, samt et lavt strømforbrug ydelsen taget i betragtning. |
|
![]() |
|
jaqi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Har der ikke en masse problmer med deres driver ?
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
skal jeg ikke kunne sige, Har dem kørende i 2 maskiner, uden at have bemærket nogen problemer. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Ville tage et Nvidia 560ti, får rigtig gode reviews:
Det jeg linker til er med ekstra god køler og støjsvagt, fåes også billigere.
|
|
![]() |
|
Vil du anbefale et særligt 7850 mærke ? Jeg har kigget lidt på Sapphire Radeon HD 7850 OC ?
Hvad kræves der af en psu for at kører 2 af disse kort ? Gtx 560 ti er bare ikke kraftigt nok til mig :-) /Jack |
|
![]() |
|
nøø jeg har et XFX og et Asus, må indrømme at jeg ikke har tjekket om der skulle være nogen speciel fordel ved bestemte mærker - her må jeg nok henvise til google
![]() Jeg ved ikke, hvad der specifikt kræves, men selvom det ikke er specielt strømsultent så er en god strømforsyning altid en god ide. Mine PC'er har strømforsyninger omkring de 500w, den ene vist lidt over. Den ene er en corsair den anden en Antec. |
|
![]() |
|
Ahh troede ikke du talte om en pc men troede du kørte crossfire. Køber en corsair 750 w håber det er nok til at på sigt kører crossfire :-)
|
|
![]() |
|
Mente at jeg ikke troede vi talte om 2 pc'er men at du kørte crossfire
|
|
![]() |
|
Nej jeg mente 2 forskellige kort, i 2 forskellige PC'er:) - Har aldrig prøvet dem i crossfire.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |