|
PC viser ikke billeder? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2012 kl. 13:03 |
Min PC viser tit ikke billeder, selv om der står at siden er udført? Det startede sidste uge, men jeg har da ikke ændret noget
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad browser bruger du? Og styresystem
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
IE 8, Win 7 64-bit
Det er først her på det sidste
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Siden er ret smart lavet med drop shadow bag billederne. Det virker på Mac med både Safari og Firefox.
Måske skulle du opdatere din browser til IE 9. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
jeg har lige testet i en IE8 og der virkede det fint.
Måske noget sikkerheds setup... Prøv evt. med en anden browser som f.eks. Chrome (men pas på, Chrome er så hurtig, at du måske ikke vil bruge IE mere...
![]() Redigeret af damkel - 04-Juli-2012 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
Bonusinfo: Det er det samme med Firefox
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ekstra info: Chrome kunne heller ikke
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Mystisk. Så må det vel være et plugin. Men jeg har ingen idé om hvilket.
Der er flere måder at fejlfinde på. Du kan fx oprette en ny bruger i Windows, og så se om fejlen stadig er der. Du kunne også prøve Secunia, om det finder nogle ting, der mangler opdatering: Ellers er jeg blank. Det er underligt at alle tre browsere fejler. Kan du se den grå skygge, der er til højre og i bunden af billederne? Dvs. har du hvide firkanter med skygge, eller er pladsen hvor billederne skulle være, også væk. Redigeret af Brixen - 04-Juli-2012 kl. 18:08 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Adblocker eller antivirus. Klaus |
|
![]() |
|
Fik besked om at der kørte et script, der kan gøre forbindelsen dårligere
Sagde ja til at standse det
Og så vises billeder igen
Hvordan finder og sletter jeg scripts?
MSE og CCleaner finder ikke noget Redigeret af jake51 - 05-Juli-2012 kl. 08:13 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Lyder mærkeligt, fordi når du kører Windows 7, burde du også have IE9, der kom som en opdatering.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |