|
Kabler til nyt hjem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2012 kl. 14:12 |
Hey allesammen.
Jeg har købt hus og skal derfor har trukket en masse højtaler kabler til mit 5.1 setup. Det består af Yamaha NS-777 PF Yamaha NS-C444 Yamaha NS-333 PF XTZ 99 W12S Denon AVR-1912 Det skal ikke være sådan HI-FI klubben dyre. Tænker 2,5mm til mine bag højtalere. 50-70 meter. Front højtalere 4,0mm 30-40 meter. Håber i kan hjælpe med noget fornuftigt til fornuftige penge. mvh Daniel og tak |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb alm standardkabler. 2,5 mm2 fåes en anelse billigere hos Harald Nyborg
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Det skal bare være hvidt :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvad med lysgrå, det er mere praktisk
|
|
![]() |
|
Desværre de skal være hvide :)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvad med at købe en hvid kabelstrømpe??
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
Som koster? Det kan næppe svare sig i forhold til kablerne her: http://www.av-cables.dk/std-hoejttalerkabel/ Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |