|
Springsteen på Charlie |
Besvar |
Forfatter | |
Damgaard33
Junior bruger Oprettet: 03-December-2005 Status: Offline Point: 31 |
Emne: Springsteen på Charlie Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:24 |
Hejsa! Der skulle vel ikke være en musikglad sjæl, der tilfældigvis huskede at optage udsendelserne med Bruce Springsteen på TV2 Charlie i lørdags? Min parabolmodtager valgte at stå af netop om lørdagen, så det blev en satellit-tv-fri pinse. |
|
Lone
Bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 07:23 |
De kommer én af dagene på Sverige. Jeg kan ikke huske hvilken og hvornår, men hold øje!
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 07:36 |
Hammersmith showet bør du gøre dig selv den tjeneste at købe. Det var kun et uddrag Charlie sendte. Det kommer i jubilæumsversion af Born To Run og er alle pengene værd. Det andet - det var noget Seeger Seesions - right? Jeg har det helt sikkert fra en anden station. Kan det være dette? Jeg brænder gerne en kopi til dig - af dette. |
|
Damgaard33
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 09:42 |
Hej Lone Jeg kan desværre ikke modtage svenske kanaler, men tak for tippet! |
|
Damgaard33
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 09:52 |
Hej Stampe! Det ser ud til at være den rigtige udsendelse! Jeg er meget interesseret i en kopi. Jeg sender dig en mail! Jan |
|
Lone
Bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
Sendt: 14-Juli-2006 kl. 19:58 |
Til dem der stadig mangler Springsteen og Seeger sessions: Udsendelsen + den gamle koncert fra London bliver genudsendt på TVCharlie, fredag d. 21/7. Så husk at optager dér |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Sendt: 29-Juli-2006 kl. 09:45 |
Jeg har optaget de to udsendelser til konen - så nu er hun glad.
Nogen der missede dem? Jeg mangler til gengæld Threshold afsnit 10 fra den 25/7, hvis nogen kan hjælpe med den - konen er Springsteen fan....jeg er bare scifi-fanatiker |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |