recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til Panasonic modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lidt hjælp til Panasonic modeller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt hjælp til Panasonic modeller
    Sendt: 30-Juni-2012 kl. 18:00
Hejsa

Var i en lokal pusher idag, der så jeg lidt på de nyere plasmaer.. Har selv en Panasonic fra hmm, 2008 tror jeg? 42px et eller andet... 

Den kostede dengang 9.000 kr og var ikke med full hd. Har været ufattelig glad for billedet, og det blev indstillet efter tips jeg fandt på flatpanels.dk.

Kunne måske godt tænke mig at komme lidt op i størrelse, så idag bla. 50" st model tror jeg den hed, kostede 6000 kr. Der var også en demo model af en 50" som hed noget med GT 30 mener jeg... Den kostede 9.000 kr...

Alternativt var der 50/55" i prisklasser på 15.000 kr, nogle af de dyreste plasma... (også fra pana...) De hed næsten samme model navn som den billigere...

Billedet i butikken var ikke særlig godt, men der var dog en stor forskel på sortniveau. 

Det egentlig spørgsmål er så, den model til 6000 kr, som er full hd osv. er den mon reelt bedre en min dyre model, som dog er noget ældre?

Eller er det bedre at se på den demo model af gt til 9.000 kr?

Har ikke over 10.000 til det, så vil jeg hellere undvære :)
Til top
THM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juni-2011
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2012 kl. 13:32
både UT50, ST50, og GT30 vil være bedre end dit gamle.
jeg ville ikke købe demoen til den pris.
ST50 er bedst oppe nærheden af de 10k
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 22:45
Jeg vil passe meget på med Demo modeller der har stået i butik, har set mange der har fået varige men af det.. burn-in bl.a.  
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu