|
HDhomerun og WHS2011 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2012 kl. 13:48 |
|
Er der nogen der ved om det er muligt at få WHS2011 til at optage via HDhomerun. Jeg kan simpelthen ikke blive klog på, om der findes en recording service som WHS add-in.
Det ville være en genial tuner til WHS på den måde, udelukkende til optagelser vel at mærke. Men hvis man skal via klienterne for at optage, og så overfører til WHS2011 bagefter, for at optagelserne så kan være tilgængelige for andre klienter, så synes jeg ligesom ideen går af fløjten. Nogen bud? |
||
![]() |
||
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er lige med på en lytter, samme tanke har puslet rundt i mit hoved et stykke tid
![]() Mvh. Niels
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg lytter også.
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Ifølge denne tråd:
kan det lade sig gøre med DVBViewer Recording service og andre tunere end HDHomeRun, så måske?
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
|
Har fået dvbviewer recording service til køre under WHS 2011, dvs. optagelse og optage-styring via web-interface eller dvbviewer klient.
http://digitalt.tv/hdhomerun/ har en beskrivelse af hvilke systemer denne enhed kan køre med...
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
flotfyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2006 Status: Offline Point: 25 |
|
Jeg har 4therecord kørende på min WHS2011 og det køre bare og bruger webinterface til at sætte den til at optage med eller er der også http://tv4home.codeplex.com/ som add-in og så media-portal som tv server
Redigeret af flotfyr - 06-Juli-2012 kl. 16:34 |
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
|
Jeg prøver at installere tv4home på min WHSv1, men når jeg skal til at installere selve tv server delen inde fra WHS konsolen. Så får jeg en fejl om There was an error on downloading the requested file.
Så prøvede jeg manuel at hente mediaportal og ville installere, der får jeg samme fejl og min WHS har forbindelse til internettet. Har i oplevet noget lignende? |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
|
Mener at WHS2011 opfører som andre windows servere, hvor browseren af sikkerhedsmæssige årsager har begrænset funktionalitet..
Jeg klarede på den måde ved at downloade på en anden PC og flytte filen til whs2011..
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
|
Nu er det vist nok lykkedes at installere det hele, men når den prøver at starte server delen op får jeg en kæmpe fejlmeddelse:
Nogen der har en ide hvor jeg skal starte? |
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
DVBLink kan også gøre tricket. Findes dog ikke som add-in.
|
||
![]() |
||
|
OK, men så skal jeg vel både install DVBlink TV source og Connect server eller hvad? Lige umiddelbart er løsningen med TV4Home lidt billigere end DVBLink ![]() |
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
Ja Connect server skal også installeres. Hehe ja det er desværre lidt pebret.
Redigeret af Hanzoy - 08-Juli-2012 kl. 21:54 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |