|
S: epson tw3200 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2012 kl. 15:48 |
||
Købt 10 måned sidste år - projektoren har 35 timer på pæren...
Skal afhentes i skanderborg, kan også sendes da jeg stadig har emballagen...
Nypris var 7.500...
Sælges for 5.000...
Hylde + 8m supra hdmi kabel kan medkøbes...
Redigeret af jj79 - 06-Juli-2012 kl. 17:05 |
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg vil ihvertfald være interesseret i projektoren alene, hvis det skulle være :)
|
|||
![]() |
|||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
||
Okay - den tror jeg næsten også vil være den nemmeste at afsætte
![]() |
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
||
Jeg har absolut ingen idé ;) Så der venter jeg lige til der kommer nogle mere kyndige på banen ;)
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
hvad har du i tankerne af pris for lærred alene ?
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
||
Jeg vil godt afhente lærred for 3.500 kr. hvis du vil acceptere at gå under 4.000 kr.
|
|||
![]() |
|||
||
Okay - det er noteret - synes dog det er lige billigt nok...
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Altså har selv en ide om jeg ikke vil længere ned end 5.000 for den
![]() |
|||
![]() |
|||
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
||
Jeg tager på ferie Tirsdag morgen, og er på kanotur Lørdag og det meste af Søndag. Det betyder at mit bud på afhentning til 3.500 står ved magt ved afhentning enten i dag eller Mandag, herefter hopper jeg fra ![]() Det er selvfølgelig helt op til dig om du vil acceptere den pris, men jeg vil ikke give de 4.000 kr.
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Fair nok.
Jeg sender en PM.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |