recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung ue32eh5005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung ue32eh5005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fover Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2012
Sted: DKW672482
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fover Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung ue32eh5005
    Sendt: 09-Juli-2012 kl. 11:36
Elgiganten har dette tv på tilbud lige nu ( samsung ue32eh5005 ).
Umiddelbart virker det som et godt tilbud. Problemet er at de ikke har det i min lokale afdeling, og jeg derfor ikke kan bedømme det "live". Er der nogen der kender til dette tv,  godt/skidt,
jeg mener til prisen kan det ikke gå helt galt eller hvad.Wink
 kommentarer modtages med tak

Hilsen fover.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19667
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af fover fover skrev:

kommentarer modtages med tak

"Dette holdbare 32" LED-TV fra Samsung har en perfekt kombination med fuld HD sammen med en fantastisk billedkvalitet"

"Samsung" kombineret med "holdbar" og "fantastisk billedkvalitet" - der er godt nok nogen der er kreative.

Anyhow, det er et "køb og smid væk" fjernsyn, tegn 5 års fuld forsikring på det, går det i stykker derefter, så kan du være ligeglad - væk med det.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fover Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fover Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

"Samsung" kombineret med "holdbar" og "fantastisk billedkvalitet" - der er godt nok nogen der er kreative.

Anyhow, det er et "køb og smid væk" fjernsyn, tegn 5 års fuld forsikring på det, går det i stykker derefter, så kan du være ligeglad - væk med det.

Klaus

Hej Klausdm. Er det noget du bygger på fakta, eller er det en ren subjektiv mening ( samsung = crap p.g.a en dårlig oplevelse engang ).

Hilsen fover
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 13:47
vil også sige til den pris kan det ikke gå helt galt , tvivler på der er ret stor forskel på dem nede i den pris klasse
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 14:05
det kan du rolig købe, bruger indstillinger fra en 8005 fra flapanels
giver et fint billde og ingen clouding
sort er målt til 0.03
mit er dog et d5005, men vil tro det er samme panel i den nye model
der er ikke sket nogen væsenligt billede forskel fra 2011 til 2012

Redigeret af xcardman - 09-Juli-2012 kl. 14:05
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 17:29

Er det noget du bygger på fakta, eller er det en ren subjektiv mening ( samsung = crap p.g.a en dårlig oplevelse engang ).

Fakta......

Klaus
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

vil også sige til den pris kan det ikke gå helt galt , tvivler på der er ret stor forskel på dem nede i den pris klasse

Enig, billedmæssigt er der ikke det voldsomme i forskel i den prisklasse, men funktionelt menusystem og holdbarhed af elektronik, er der en del forskel på.

Klaus
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Er det noget du bygger på fakta, eller er det en ren subjektiv mening ( samsung = crap p.g.a en dårlig oplevelse engang ).

Fakta......

Klaus

nu har selv en 5005 og den fungere rigtig godt

og billede kvaliteten er alså rigtig fin
også SD kvalitet viser den rigtig godt
der er alså sket rigtig meget med led(lcd) skærme
når jeg skal sammenligne med min pio

og så til 2800 kr er det alså helt vildt

Redigeret af xcardman - 09-Juli-2012 kl. 17:49
Til top
fover Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fover Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 18:22
Takker allesammen for input. Det er også det jeg mener, at billedet er ok, man skal vel være feinsmecker for at kunne sige at det er et dårligt tv. Misforstå mig ikke, jeg kan godt lide kvalitet og vil gerne betale for det, men pt er jeg på su. Derfor jeg syntes det var et godt tv til prisen.Wink
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

det kan du rolig købe, bruger indstillinger fra en 8005 fra flapanels
giver et fint billde og ingen clouding
sort er målt til 0.03
mit er dog et d5005, men vil tro det er samme panel i den nye model
der er ikke sket nogen væsenligt billede forskel fra 2011 til 2012

så vidt jeg husker at have læst ovre på flatpanels så skulle EH5005 vist være dårligere end D5005
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 02:54
du får noget bedre tv i denne her model , den har bla. Borwser, pvr, DLNA som den anden ikke har, ved ikke om det er samme panel som D5005 

Sony Bravia KD-65X8505C

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu