|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
meister ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 28-Juli-2006 kl. 11:10 |
hej er der nogen herinde der kan give mig lidt hjælp til kalibrering af Samsung LE-40M71B, her tænker jeg også på specifikke ændringsforslag i opsætningen for at få det bedste billede
![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. "Otto fra TapeConnection" er tidligere kommet med et forslag til Samsung R70 modellerne. Måske er forskellen på skærmene ikke større end at disse indstillinger også kan bruges til M71 modellen. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=4 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
meister ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
okay, jeg takker
![]() |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "meister". Jeg kan ikke lige finde hvor jeg læste det. Men jeg er nu næsten helt sikker på at jeg har læst, at panelet i R70-serien og i M71-serien er det samme (og iøvrigt også det nyeste fra Samsung), og at det dermed kun var "elektronikken" og så selvfølgelig designet, der er forskel på. Samme sted er jeg også sikker på, at der stod, at samme panel også sidder i de nyeste Sony modeller (altså i S og V 2000 modellerne og endnu nyere.)
|
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Der er jeg vist ikke helt enig. Du kan muligvis selv checke hvilke paneler der sidder i de forskellige skærme. http://www.flatpanels.dk/skaerme.php Redigeret af lahan - 29-Juli-2006 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa. Okay, nu sætter du mig jo på "Detektiv-arbejde". Nu er jeg jo nødt til at finde hvor jeg læste det. (Update) Redigeret af Pokerface - 29-Juli-2006 kl. 14:01 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Syn's slet ikke jeg kan få den søgemaskine til at virke ordentligt. Og jeg kan heller ikke finde stedet jeg mener jeg læste det jeg skrev, men det er nu også snart længe siden, det var jo deromkring, hvor R 70 og V2000 kom på markedet, men om disse 2 fandt jeg da ud af, at de begge skulle bruge paneler fra deres nye "fælles-fabrikation" af paneler. Og at disse paneler skulle være 7 generation, men altså intet om M71 endnu... Så indtil videre, må jeg jo så trække min påstand tilbage. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Nej den søgemaskine jeg linkede til er vist ikke opdateret med de nye LCD'er.. Det skal nok passe at de komme fra samme fabrik. Der er jo ingen grund til at lægge det dyre høj kvalitets panel i deres billige Rx/V serie som de også benytter i deres hign-end Mx/X serie. Redigeret af lahan - 29-Juli-2006 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
![]() |
ja jeg mener helt sikkert også at det er et helt nyt panel i de nye M71, en af forbedringerne var nemlig også at panelet trækker ca halvt så meget strøm |
|
![]() |
|
![]() |
med hensyn til om det er de samme paneler i de sidste samsung så er det så vidt jeg er informeret de samme i R72 og M61
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Ja meister, det har jeg også læst, lige da R70-modellerne dukkede op, men jeg har så efterfølgende også læst, at det ikke passede alligevel, og at det i stedet også havde fået et nyt panel. Spørsmålet er så, om "vi herude" får det helt rigtige at vide, syn's ofte der er meget divergerende udtalelser, især i starten. Men jeg leder lidt videre efter stedet jeg læste det. Redigeret af Pokerface - 29-Juli-2006 kl. 19:51 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
ja, du har ret pokerface, modstridende info er der nok af
![]() Redigeret af meister - 29-Juli-2006 kl. 22:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |