|
Solgt: M&K MX-150 MKII THX Ultra |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2012 kl. 17:00 |
Hej alle Jeg kunne være interesseret I at sælge min M&K mx150 mkII. Den har 2x12" enheder og er THX Ultra certificeret. Forstærkeren er "kun" på 150W, men M&K er også kendte for at være meget konservative med deres watt opgivelser. Jeg har købt den fra ny af via konkurssalget, hvor mange herinde købte de små k5/k7 højttalere. Den har kun spillet i knap et år og står i fejlfri stand. ![]() ![]() Sælges for 5200,-. Prisen er fast og bud ignoreres. Du kan læse mere om den her: Det er samme subwoofer som deres MX350, men med en mindre forstærkerdel. Vh Sejrsen Redigeret af Sejrsen - 10-September-2014 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor står den :)
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Langt fra dig :(
I Aalborg
|
|
![]() |
|
Jojo...kan stadig købes
![]() |
|
![]() |
|
Til salg igen.
I mint condition. Pris 4000,- |
|
![]() |
|
Hej igen
Nu ryger den igen til salg, da jeg har bestilt en KK DXD-808 duo. Ny foræringspris 3000,- Kan høres i sving og står som ny. Købt af Otto J via konkurssalget (har dog kun været brugt siden jeg fik min bio op at køre i 2011.) /Sejrsen Redigeret af Sejrsen - 25-August-2014 kl. 14:50 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Hvor stort et rum kan den spille op?
EDIT: up to 3.000 cubic feet ![]() Redigeret af Bravo - 25-August-2014 kl. 15:04 |
|
![]() |
|
Lidt 9. klasses matematik :).
Hvis en fod er 30 cm, så går der 37 kubikfod på en kubikmeter. 3000 kubikfod svarer så til 81 kubikmeter. Hvis lofthøjden er 2,5 m, så svarer det til et rum på ca. 32 kvadratmeter. Altså en pæn store bio :) |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Ja, måske kommer den til kort - super fed sub ellers.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Kan den godt flytte luft på trods af de beskedne 150 watt?? ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Det synes jeg, men du er velkommen til at komme og høre den...
|
|
![]() |
|
Reserveret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |