|
Min musik på en lånt 4s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:26 |
Hejsa
Jeg har ødelagt min 3gs og vil vente med at købe til 5 kommer på gaden. Jeg har derfor lånt en 4s af en der er taget udenlands i et par måneder. Jeg vil gerne have min musik fra mit itunes bibliotek på telefonen, men der er ikke lavet en sikkerhedskopiering af kontakter apps etc. Hvis jeg sætter 4seren til min MBP så kan jeg indlæse min sikkerhedskopi eller starte forfra. Ved begge valg sletter jeg den lånte telefon. Tror jeg i hvert fald. Jeg har puttet mine egne apps og kontakter på via icloud, men jeg vil også gerne have min musik på. Er der nogen der kan hjælpe. Kriteriet er at jeg ikke må miste hvad der lå af kontakter apps etc i forvejen. På forhånd tak vh Kasper
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke bare tage en backup af den som den er nu, indlæse din egen backup, og så indlæse den "nye" backup igen når du skal aflevere telefonen?
|
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Godt forslag.
Det troede jeg også. Men tilsyneladende så kan jeg ikke gøre noget førend jeg enten har overskrevet min tidligere backup eller startet forfra... Højreklikker jeg på telefonen i itunes kan jeg kun skubbe ud. Og i navigationsvinduet kan jegt enten starte forfra eller bruge mit save
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Du kan godt synce musikken alene. Bare fravælg alle øvrige options og efterlad musikken som det eneste. Det sletter dog alt musik der er på den i forvejen, men det synces jo på den når din kammerat sætter den til igen efterfølgende.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Må håbe at vennen har overført købt musik fra mobilen inden da.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ellers kan man jo hente sine køb vis iTunes igen...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |