recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min musik på en lånt 4s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min musik på en lånt 4s

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min musik på en lånt 4s
    Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:26
Hejsa

Jeg har ødelagt min 3gs og vil vente med at købe til 5 kommer på gaden. Jeg har derfor lånt en 4s af en der er taget udenlands i et par måneder.

Jeg vil gerne have min musik fra mit itunes bibliotek på telefonen, men der er ikke lavet en sikkerhedskopiering af kontakter apps etc.

Hvis jeg sætter 4seren til min MBP så kan jeg indlæse min sikkerhedskopi eller starte forfra. Ved begge valg sletter jeg den lånte telefon. Tror jeg i hvert fald.

Jeg har puttet mine egne apps og kontakter på via icloud, men jeg vil også gerne have min musik på.

Er der nogen der kan hjælpe. Kriteriet er at jeg ikke må miste hvad der lå af kontakter apps etc i forvejen.

På forhånd tak

vh
Kasper
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:35
Kan du ikke bare tage en backup af den som den er nu, indlæse din egen backup, og så indlæse den "nye" backup igen når du skal aflevere telefonen?
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:57
Godt forslag. 

Det troede jeg også. Men tilsyneladende så kan jeg ikke gøre noget førend jeg enten har overskrevet min tidligere backup eller startet forfra...

Højreklikker jeg på telefonen i itunes kan jeg kun skubbe ud. Og i navigationsvinduet kan jegt enten starte forfra eller bruge mit save
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 18:58
Du kan godt synce musikken alene. Bare fravælg alle øvrige options og efterlad musikken som det eneste. Det sletter dog alt musik der er på den i forvejen, men det synces jo på den når din kammerat sætter den til igen efterfølgende.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 21:27
Må håbe at vennen har overført købt musik fra mobilen inden da.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 22:12
Ellers kan man jo hente sine køb vis iTunes igen...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu