|
Boxee flere klik problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2012 kl. 18:57 |
Jeg er støt på et problem, når jeg klik en gang er det som om den klikker mange gange i stedet for det en klik
det kommer mest når jeg bruge navi x og dr app'en problemmet er også at den prøve at starte samme program flere gange og derved starte den det forfra. men når programs endlig køre er der ingen problemmer. På meget på der er nolge der kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er rigtig tit oppe og vende på Boxee forumet.
Se punkt 1b.) her: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=45042 Redigeret af hitolaus - 10-Juli-2012 kl. 21:26 |
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kikker lige på det indlæg og takker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |