|
Hivilux autostop |
Besvar |
Forfatter | |
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 20:13 |
Hejsa.
Er der nogen med Hivilux lærred, der vil være søde at forklare hvordan man indstiller det så det stopper samme sted, når det kører ned?
Har smidt brugsforvirringen væk :-(
PFT!
|
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
sponix
Bruger Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du kan bruge noget her fra.
http://forum10.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82776&title=hivilux-lrred-justering-af-udrulningslngde Redigeret af sponix - 11-Juli-2012 kl. 10:53 |
|
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Tak sponix.
Desværre hjalp det ikke rigtigt. Jeg kan ikke finde de justeringsskruer der er tale om
|
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Come on guys! Er der ikke nogen der kan hjælpe en handikappet? :-P
Jeg har prøvet med den store gule plastikskruedims, men kan ikke fange noget oppe i hullet i underkanten af kassetten...(ved A og B markeringen)
Jeg aner ikke om det overhovedet er dér man indstiller, men kan ikke se hvor det ellers skulle være.
Jeg har også prøvet at lyset op i hullet med en lygte, og kan se en alm stjerneskrue skråt oppe, men eller ikke andet.
Please help! :-)
|
|
LG OLED 65B7V
|
DanniS
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde det samme problem. Men de havde så også samlet mit forkert, så hullerne vendte ud mod fronten. Blev nødt til at skille, vende og samle. De er ikke svære at finde ellers.
|
|
pele1
Ny bruger Oprettet: 30-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej
er vi enig om at lærred stopper samme sted hvergang ,man du kan jo juster hvor den skal stoppe med den gule plastik skruetrækker mvh paw
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |