|
konverteringsboks af PAL signal til NTSC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Broder77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2012 kl. 14:38 |
Håber der er nogle kvikke hoveder herinde, som kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har et Amerikansk fjernsyn, som køre NTSC signal type. Findes der en form for konverteringsboks, som kan kobles på ens zaptor boks og konvertere pal signalet til ntfs.
Eller
Er der nogle andre herinde, som har løst denne problemstilling på en anden måde.
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo mest den anden vej man har haft noget indbygget, FRA NTSC og til PAL, altså indbyggede i diverse Video, Tv med videre. Engang så jeg et multistandard Tv (til skibsbrug) og endda i Guldbronce
![]() Håber bedre responce fra øvrige! Redigeret af skyking - 11-Juli-2012 kl. 15:25 |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
De findes, men koster...
Jeg har f.eks. en, der konverterer live mellem alle verdens TV-standarder. Den kan køre S-Video og Composite. Jeg har ikke kendskab til en, der kan køre digitalt, da det meste digitale HDMI jo kører krypteret. Er du interesseret i at aftage min boks, så send PM. Prisen vil dog ligge i omegnen af 2.000,- (gav selv ca. 8.000,- for den i sin tid). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Her er flere forskellige: http://www.220-electronics.com/pal-ntsc-secam-video-converter.htm HeartWare: Hvad hedder den boks du har?
Redigeret af Doo Wop - 11-Juli-2012 kl. 18:56 |
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Tenlab TR-21
Redigeret af HeartWare - 12-Juli-2012 kl. 09:19 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Kan du ikke forbinde via HDMI? At nedgradere et signal til NTSC via composite eller s-video med en boks til 2000 kroner er i mine øjne en halsløs gerning. Du skal virkeligt elske dit tv over alt på jorden, frem for bare at skifte det ud. Klaus |
|
![]() |
|
Der er desværre mange amerikanske TV, der ikke kan forstå et 720p50 eller 1080i50 signal, selv om de burde kunne.
Det er kun udenfor USA, at TV normalt er multi-standard. |
|
Keld R. Hansen
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Selv med det billigste tv fra El Giganten eller Bilka får du bedere billede end med analog konvertering.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |