|
blu ray software ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrikvb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2012 kl. 12:19 |
hej på forumet
jeg skal bruge et godt software program så jeg kan afspille blu ray på min computer er der nogen som kan anbefale et godt program som er gratis
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VLC skulle gerne kunne klare det for dig.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
hvordan håndtere VLC orginale Blueray film ? mig bekendt findes der 2 ... cyberlink & total media
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
VLC'en gør det ihvertilfælde ikke.
Jeg sidder selv og roder med samme problem da jeg er i fuld gang med at rippe mine DVD'er og BD'er. DVD-iso'erne kan afspilles i VLC. BD-iso'erne har jeg mounted i Daemon tools lite og afspiller dem (fint) i PowerDvd 11. (Der er kommet en 12'er). Jeg vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på at jeg har mindre end 1 uges erfaring på området og mine udtalelser skal ses i lyset af dette.
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
jeg kunne altså heller ikke få det til, at passe at VLC skulle kunne klare det..
:-) jeg bruger selv TotalMedia ... kører fint... jeg bruger XBMC mediecenter program tilhåndtering af alle "ikke-orginale" medier... dette kører 100% både med bdmv (blueray rip, mkv, iso, mpg o.a) men til orginale Blueray film (har alligevel en hel del) kører jeg cyberlink ... men jeg overvejer da at købe anydvd HD (80€) og rippe vores blueray film og fjerne HDCP og diverse kopibeskyttelser så jeg kan se filmne uden issues...
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
VLC kan afspille .m2t filerne og der er nogen der mener det er det samme som at afspille Blu-ray, men Blu-ray er ju mere end selve filmen, der er også sprog, tekster, menuer, ekstramateriale og kommentator spor og ved alle disse ting kan VLC ikke bruges.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Cyberlinks powerdvd skulle være rigtig godt til det http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/overview_en_US.html
du kan jo prøve en free trial Redigeret af Treated - 13-Juli-2012 kl. 20:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |