recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu ray software ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

blu ray software ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrikvb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juni-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikvb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: blu ray software ?
    Sendt: 13-Juli-2012 kl. 12:19
hej på forumet

jeg skal bruge et godt software program så jeg kan afspille blu ray på min computer
er der nogen som kan anbefale et godt program som er gratis
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 12:37
VLC skulle gerne kunne klare det for dig. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 13:10
hvordan håndtere VLC orginale Blueray film ?   mig bekendt findes der 2 ... cyberlink & total media
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 14:35
VLC'en gør det ihvertilfælde ikke.

Jeg sidder selv og roder med samme problem da jeg er i fuld gang med at rippe mine DVD'er og BD'er.

DVD-iso'erne kan afspilles i VLC. BD-iso'erne har jeg mounted i Daemon tools lite og afspiller dem (fint) i PowerDvd 11. (Der er kommet en 12'er).

Jeg vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på at jeg har mindre end 1 uges erfaring på området og mine udtalelser skal ses i lyset af dette.
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 15:03
jeg kunne altså heller ikke få det til, at passe at VLC skulle kunne klare det..
:-)

jeg bruger selv TotalMedia ... kører fint...
jeg bruger XBMC mediecenter program tilhåndtering af alle "ikke-orginale" medier... dette kører 100% både med bdmv (blueray rip, mkv, iso, mpg o.a)

men til orginale Blueray film (har alligevel en hel del) kører jeg cyberlink ...

men jeg overvejer da at købe anydvd HD (80€) og rippe vores blueray film og fjerne HDCP og diverse kopibeskyttelser så jeg kan se filmne uden issues...
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 15:17
VLC kan afspille .m2t filerne og der er nogen der mener det er det samme som at afspille Blu-ray, men Blu-ray er ju mere end selve filmen, der er også sprog, tekster, menuer, ekstramateriale og kommentator spor og ved alle disse ting kan VLC ikke bruges.
mvh Infinity
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:27
Cyberlinks powerdvd skulle være rigtig godt til det http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/overview_en_US.html

du kan jo prøve en free trial

Redigeret af Treated - 13-Juli-2012 kl. 20:32
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu