|
findes dr i hd på viasat |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6479 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2012 kl. 18:41 |
Hjælp
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Viaskvat har så vidt jeg er orienteret valgt ikke at distribuere DR1 i HD.
CanalDigital, derimod, har DR1 i HD... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Mikkel.C
Bruger Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
Viasat mener at de distribuerer DR1 i "tilfredsstillende" kvalitet. De har pt ingen planer om at sende det i HD.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det mener de jo om alt hvad de sender, både indholdsmæsigt og teknisk, på trods af at det er laveste fællesnævner på begge områder. Nej kun Canal Digital har ordentlig sende kvalitet. Det kan ikke diskuteres, men det kan kanalerne jo altid. Da min teenage datter boede hjemme, kunne hun ikke ånde uden Viasats kanaler, men vi er rigtig glade for at de ikke længere er en del af vores kanaludbud:-) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt at hvis man er sports nørd så er Viasat det rigtige, sorry
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Mikkel.C
Bruger Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oh jeg bliver såmænd ikke fornærmet - jeg deler fuldt ud din holdning til Viasat
Desværre har de NFL rettighederne herhjemme og jeg har endnu ikke fundet en tilfredsstillende teknisk løsning på at streame det med et Gamepass, så jeg må lide i (næsten) stilhed... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |