recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 blinke problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 blinke problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 blinke problem
    Sendt: 16-Juli-2012 kl. 00:52
Jeg bruger bl.a. min PS3 (60 GB versionen) til at spille PS2 spil på, men hver gang jeg gør det, begynder billedet at blinke i kortere eller længere tid, samtidig med at lyden forsvinder. Der er altså sort skærm og ingen lyd når det sker. Det er ærlig talt ved at gøre mig sindssyg, for det er ikke til at spille når det hele tiden sker.
Jeg tænker at det kunne være et hertz problem? Hvis det er, så ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre.

Nogen inputs?

Redigeret af L'er - 16-Juli-2012 kl. 00:53
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 01:27
Jeg fandt en løsning! Man skal bare slå fuld skærm fra i PS3 menuen, så kører det!
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu