|
Dir 855 modem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
foxterrier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:28 |
Hej gruppe Jeg
har været skylinekunde, og har nu fået fullrate, jeg har dog lidt problemer med
at det modem, jeg fik med, ofte går af eller sender signalet dårligt ( alt
wireless ). må tænde og slukke mange gange. Mit
spørgsmål er så , Vil det være bedre jeg anvender et Dir 855 modem, jeg har
købt for nogle år siden., og hvordan gør jeg det bedst. Dog
mangler der jo et telefonstik i DIR 855, - kan der fåes et eller andet som jeg
kan bruge for at få telefon signal igennem 855 ? ( da jeg for at spare, gerne
vil undgå for mange el produkter ) Vil
i være venlige at skære det lidt ud i pap, da jeg er en dame på 63 år./ min
tekniske viden kunne være betydeligt bedre. Jeg
har også en alvarion voice gateway liggende med telefonstik i, men kan jeg
undgå at bruge denne spares der jo penge. kan
man sætte begge router op efter hinanden og hvilken skal stå først ? Håber
i forstår meningen med mit spørgsmål ! Tak Anne |
|
Tak for jeres hjælp!!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skriver mé en fantastisk stor skrift, så jeg slet ikke kan læse, hvad der står på min lille skærm.
Klaus |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hejsa.
Synes du skulle ringe til Fullrate kundeservice,og be dem om hjælp. Mener ikke man bare lige kan skifte deres router ud med en anden,og så stadig bevare support fra Fullrate. Evt.stille spørgsmålet i deres forum. http://forum.fullrate.dk/index.php Mvh. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Som Klaus siger.... Juster lige størrelsen ;-)
Det lyder som om du har nogle andre netværk der forstyrrer dit. Download InSsider og skan nærområdet for hvilke netværk der er og sørg for at dit ikke kører på samme kanal som de andre. Du kan sagtens have 2 routere i røven af hinanden men er det ikke bedre at se om du kan nøjes med een først? BS
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Du kan ikke skifte Fullrate modemet ud med din D-Link router, men du kan godt sætte D-Linken efter Fullrate modemmet. Det gør du ved at sætte et netværkskabel fra en af Fullrate modem/routerens LAN porte i D-linkrouterens WAN port. Mener den bør konfigurere sig selv?
Men egentlig burde Fullrates router jo fungere fint, ring evt. til deres support og sig du har problemer? |
|
![]() |
|
foxterrier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Tak for råd, jeg har ringer til fullrate, men det er træls at stå i kø som nummer 15.................
|
|
Tak for jeres hjælp!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |