recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbmc -livetv oversigt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

xbmc -livetv oversigt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pirat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2012
Sted: 2100
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pirat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: xbmc -livetv oversigt?
    Sendt: 16-Juli-2012 kl. 23:14
Jeg har en hdhomerune og en macmini med et mac os. Jeg har fundet kanalerne i Xbmc, men de står bare på en lang række med en masse kanaler jeg ikke har adgang til. kan man ikke få en genvej ligsom movies og pictures som hedder liv tv hvor man kun kan vælge de kanaler man kan har ?

Har yousee.
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 12:03
Det kan man godt, men det kræver man bruger et PVR build, som understøtter dette.

Søg på xbmc pvr, så kommer google med forslag, så vælger du bare til det styresystem du køre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu