|
PS3-Adaptor-3D-projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Masterqunnet82
Ny bruger Oprettet: 16-Juli-2012 Sted: Ribe, Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:32 |
Jeg står overfor at ville lave mig selv en hjemme biograf, men har et par kreterier
jeg gerne vil have opfyldt inden jeg kaster penge efter projektet. Søger egentligt folk der kan komme med gode råd til den bedste måde til- hvordan jeg bedst kombinere PS3 og 3D- projektor. Har efterhånden fundet ud af at der skal en adaptor for at få det hele til at spille sammen. Adaptoren kunne Evt være Optoma 3d-XL eller VIP 3D displayer. Og projektoren kunne være Optoma HD33 eller HD300X Nogen der har erfaringer med dette emne, eller har andre anbefalinger.? |
|
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du bare spille 3D materiale fra din PS3 til en 3D projektor? Er det så ikke bare at forbinde de to med et HDMI 1.4 kabel? Eller har jeg misforstået noget? Min PS3 og projektor kører godt nok igennem en forstærker, men er det ikke lidt det samme resultat? :-) |
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
PS3 kan kører 3D til projektore med 3D eks Epson TW5900 og der kræves ikke specielt kabel.
|
|
Masterqunnet82
Ny bruger Oprettet: 16-Juli-2012 Sted: Ribe, Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen det lyder da helt fantastisk.. Det vil jeg da lige undersøge nærmere. Vil det sige der slet ikke skal en adaptor til mellem PS3 og projektoren.?
|
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Nej bare HDMI kabel :-)
|
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Masterqunnet82
Funktioner
Tak(0)
|
KANON!!!! :D Er det en god projektor den der Epson så?? Den har jo sådan set de specs jeg leder efter til en rimelig pris.. Full HD og 3D ready... Viser den 3D godt?
Mange tak for dit svar by the way.. |
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes den er helt kanon!
Smukt billede både 2D og 3D. Har dog ikke sammenlignet med anden projektor...
|
|
LG OLED 65B7V
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |