|
Panasonic VT50 standby forbrug |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2012 kl. 17:58 |
Har chekket mit nye tv´s standby forbrug.
Slukket med fjernbetjening: 40 W i timen. Slukket på afbryder bag på tv: 25 W i timen. ![]() Det er godt nok langt fra Panasonics opgivelse: 0,30W/0,25W Er der nogen med et VT50, der gider at måle deres standby forbrug ?
Redigeret af Peter49 - 17-Juli-2012 kl. 17:58 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan huske noget med at den søger efter opdateringer via dvb-t på deres tidligere model
på og se om du ikke kan slå det fra, der kommer aldrig nogen opdatering via dvb-t |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
1) du bruger den forkerte strømmåler - læs om switchmode psu problematik ifb. el-målere.
2) Der er nogle funktioner som skal slås fra. Mener Viera-link eller lign. førhen har kunnet betyde et højt strømforbrug. Prøv igen at bruge søgefunktionen da det har været oppe med tidligere generationer.
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Tak for forslaget.
Det ser ikke ud til at der findes en sådan indstilling under DVB-T. |
|
![]() |
|
Ser ud til jeg må købe den rigtige el-måler. Tusind tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Der findes auto update funktioner std.by, disse skal frakobles, samt evt. timer optagelse.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Tak
![]() |
|
![]() |
|
bikeman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2012 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 27 |
Hej Peter,
DVB-T opdateringen er opdatering af kanaler. Den kan sættes til at starte straks efter at tv'et er slukket eller efter en given tid. Jeg har selv sat den til start efter en time. For sjov har jeg faktisk gjort lige som dig. Målt strømforbruget på tv'et. Det gør jeg på al elektronik der står med standby strøm. Mit viser 0,2w og det er ok.
|
|
![]() |
|
Velkommen på recordere.dk. Håber mit viser det samme når jeg får mit Sparometer
![]() Redigeret af Peter49 - 17-Juli-2012 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
bikeman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2012 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 27 |
Takker for modtgelse.
Ja, der er mange spændende debatemner og dem vil jeg gerne deltage i også :-) Mit TV er selvfølgelig også et VT50 og det var DVB-C og ikke DVB-T jeg mente. Ved optagelse på USB disk og slukket tv, bruges der 24,3w. Det er ok synes jeg. Jeg er rigtig glad for TV'et og har ikke et sekundt fortrudt købet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |