|
Pladeafspiller, budget ca 5000 |
Besvar |
Forfatter | |
roflerne
Bruger Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-April-2012 kl. 11:11 |
Hej
Jeg er i gang med at kigge på pladeafspillere for min far, han har et budget på ca 5000 som han gerne vil bruge på en pladeafspiller som dels skal bruges afspilning men også til overspilning til digitalt. Jeg har ikke selv nogen som helst erfaring med pladeafspillere, men har kigget lidt rundt og har fundet frem til en REGA RP-3 med en Elys2 pickup. http://www.rega.dk/produkter_files/pladespillere/p3.html Er der noget man skal kigge efter når man handler pladeafspillere, er der nogle funktioner som der skal være og er der funktioner som er ligegyldige? Redigeret af roflerne - 22-April-2012 kl. 11:36 |
|
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
|
Satoris
Ny bruger Oprettet: 01-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej :-)
Jeg har en Pladespiller til salg hvis det var noget. Jeg har et link her på den ;-) Hilsen Satoris. |
|
Totoronto
Super bruger Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal den være manuel, hvor du selv skal løfte arm/pickup ind til pladen og fjerne den igen? Eller halvautomatisk hvor den selv løfter armen og stopper? Eller fuldautomatisk, hvor du trykker på en knap, og afspilleren gør resten?
|
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med 5000- på lommen ville jeg kigge på en en SL1200/1210, de fås til rimelige penge, og så er der også råd til en god pick'up.
carsten
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til den pris er P3 et rigtig godt bud.. Og hvis det skal være plug and play så hold dig til den. Skal det være bedre, og du har styr på justering osv. Så er der mange andre muligheder.. Du skulle måske nævne hvilket setup det skal spille sammen med riaa evt. Stepup osv. Tvivler på at det burde være nødvendigt at overspille noget til digitalt idag.. Du skal nok ikke regne med at det kommer til at lyde ret spændene hvis du selv gor det.
Redigeret af stridsvognen - 11-August-2012 kl. 16:45 |
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |