|
Slingbox og Boxee Box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kgndksv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2012 kl. 09:44 |
Hej
Jeg står overfor at købe en Slingbox Solo og Boxee Box til mine svigerforældre, sådan at vi kan se tv i sommerhuset. HD tv er ikke umiddelbart nødvendigt, så ved ikke om Slingbox Pro HD er nødvendigt. Jeg har nogle spørgsmål;
Deres internet er hjemme 12/1 og i sommerhuset 6/1. Kan man trække et standard signal(altså i en ordenlig kvalitet, som ca. svare til analog signal i gamle dage) til et 32" tv gennem en Slingbox Solo med ovenstående upload/download hastigheder?
Kan man skifte kanaler med Boxee Box fjernbetjeningen på tvet når man kun har en Slingbox Solo?
Hvor kan man købe det billigst?
|
|
![]() |
|
micke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slingbox pro hd fra proshop 1579,- og en denver dvb tuner fra harald nyborg så har du et rigtig fint billede...du kan sagtens se dine kanaler på en stor skærm
![]() |
|
![]() |
|
micke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
undskyld glemte lige at kender ikke til om man kan bruge en boxee .. men en pc er fint
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Men 1 i upload får du et ok billede, men der er stadigvæk et stykke vej til SD kvalitet.
hvis vi siger at SD er 100 % så er 1 i upload ca. 50% 2 i upload ca 75 % 3 i upload næsten 100 % Nils
Redigeret af Niller55 - 20-Juli-2012 kl. 08:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |