recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox og Boxee Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox og Boxee Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox og Boxee Box
    Sendt: 13-Juli-2012 kl. 09:44
Hej

Jeg står overfor at købe en Slingbox Solo og Boxee Box til mine svigerforældre, sådan at vi kan se tv i sommerhuset. HD tv er ikke umiddelbart nødvendigt, så ved ikke om Slingbox Pro HD er nødvendigt. Jeg har nogle spørgsmål;

Deres internet er hjemme 12/1 og i sommerhuset 6/1. Kan man trække et standard signal(altså i en ordenlig kvalitet, som ca. svare til analog signal i gamle dage) til et 32" tv gennem en Slingbox Solo med ovenstående upload/download hastigheder?

Kan man skifte kanaler med Boxee Box fjernbetjeningen på tvet når man kun har en Slingbox Solo?

Hvor kan man købe det billigst?

Til top
micke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:32
slingbox pro hd fra proshop 1579,- og en denver dvb tuner fra harald nyborg så har du et rigtig fint billede...du kan sagtens se dine kanaler på en stor skærmSmile
Til top
micke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:34
undskyld glemte lige at kender ikke til om man kan bruge en boxee .. men en pc er fint
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 08:08

Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 08:08
Men 1 i upload får du et ok billede, men der er stadigvæk et stykke vej til SD kvalitet.
hvis vi siger at SD er 100 %

så er 1 i upload ca. 50%
2 i upload ca 75 %
3 i upload næsten 100 %

Nils

Redigeret af Niller55 - 20-Juli-2012 kl. 08:13
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu