|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Triffid ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 17-Juli-2006 kl. 21:10 |
Hey alle i recordere...
Søger lidt erfaringer med LG LC2R. Jeg var oprindeligt hoppet halvt med på fælleskøbet på Toshiba WL66Z, men hoppede så fra igen pga. problemer med pc-tilslutningen. Da jeg nu var endt i Toshibaens prislejde fandt jeg så LG 37LC2R, som fås til 12k på nettet. Fordelen ved LG er primært dens evner på PC-siden. Og så kan jeg også bedre lide LG'ens design fremfor Toshibaens. Kunne dog godt bruge lidt tilbagemeldinger fra folk der ejer tv'et, eller har haft erfaringer med det ![]() Har selv haft det hjemme i stuen 4 dages tid til test, og var positivt overrasket over kvalli ved DVD/HD. Selv visse tv-udsendelser med godt signal så faktisk ret godt ud. (Dog er dette DET ENESTE tv, jeg har haft erfaringer med hjemme i stuen). Eneste problemer jeg havde med tv'et var: 1. Havde tilsluttet en Samsung HD860 Dvd-afspiller. Dette gav et kanont billede, men så snart jeg valgte at outpute med 720P/1080i fik jeg blot en grøn skærm ?? (tilsluttet gennem HDMI) 2. Audio-out: Tilsluttede min surround-receiver til TV'et for at få bedre lyd, men volumen på udgangen var EKSTREM lav... Nogen der kan hjælpe mig, skal jeg købe dette tv? |
|
Mvh. Martin L
|
|
![]() |
|
Nizzen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej,
Jeg er også meget interesseret i bruger erfaringer om dette Lcd. Er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, men hælder til denne model. Synes det er svært at finde info om det er bedre/dårligere end Lb1r? Lc2r er trods alt en hel del billigere. -Nizzen |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Jeg har personlig besluttet mig at vente med at købe skærm til min HTPC efter at jeg læste dette.
Er derudover enig i at LB1R nok er det bedste 1:1 pixel mapping LCD TV man kan købe i danmark lige nu. ( selvom Amoi Elite 42" Full HD som kan fås i tyskland til ca. 15k også lyder meget lovende ). Redigeret af ziphnor - 30-Juli-2006 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
Nizzen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Tak for det hurtige svar! |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Det er LG der har fjernet press-releaset, ved ikke lige hvorfor, du kan læse mere her: http://www.minhembio.com/nyheter/529 der er flere links til denne nyhed på wiki'en i min signatur. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |