|
Ps3 til IMAC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Emort ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2012 kl. 09:40 |
Jeg har en "gammel" (mid 2004) Imac, jeg har læst mig frem til at jeg kan forbinde en ps3 via I EyeTV . ( dog lidt i tvivl om hvad for en version jeg skal benytte) nogen der har erfaringer evt. alternativer. primært spil skal den bruges til og jeg ville bare gerne undgå at skulle ha en ekstra skærm stående... PFT Martin
|
|
Tv: 40w5500 + Samsung LE26B455
Nas: Qnap TS-219P Antenne: Glentevejs Antennelaug, (Odense pk. 3) Recorder: PC 3 Ghz + PVR-150 + GB-PVR |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey
Mit EyeTV på min MAC dukker op på min PS3 som en medieserver - virker super til at vise optagede ting og sager via PS3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |