|
ICS for Motorola Razr |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juli-2012 kl. 13:22 |
Ifølge denne side på dansk fra Motorola, er der kommet ICS til Motorola Razr. https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/answers/prod_answer_detail/a_id/86040/p/30,6720,8111/p_country_code/NN/session/L3RpbWUvMTM0Mjk1NDU1NS9zaWQvelBPZnRNMWw%3D Er der nogle der har fået det til at virke ? |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nyt, seneste officielle udmelding fra Motorola EU på Facebook var for få dage siden at de vist håber at starte udrulning af opdateringen i Europa i august. De har udskudt den gang på gang.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan heller ikke huske hvordan jeg fik klikket mig frem til den side, det var vist lidt et tilfælde, men er der nogle der kan opdatere ? Jeg kan ikke få det til at fungere. Redigeret af trikker - 22-Juli-2012 kl. 18:27 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det bare mig der er blind, eller? Jeg kan ikke finde deling af internet nogen steder. Klaus |
|
ttoft
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2011 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ics på min razr, men har lagt det ind manuelt fra min computer
Link til firmware: software til at overføre til razr:
|
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
@ttoft: Jeg er ikke så bekendt med at roote smartphones, så jeg er ikke helt tryg ved din løsning. Jeg troede bare der var en officiel opdatering, ifølge mit link. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor står det på dit link at der er ICS med der? Klaus |
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
@KlausDM: copy/paste fra link: Denne release vil også opdatere din enhed fra Gingerbread 2.3.6 til Ice Cream Sandwich 4.0.4 |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Arrrrrrrh, min fejl. Tænkte på InternetConnectionSharing..... Min fejl
Hvad sker der, hvis du opdaterer? Klaus |
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg gør som beskrevet, og søger efter systemopdateringer, så får jeg at vide at: telefonen er fuldt opdateret, ingen opdateringer er tilgængelige. Men jeg kører kun 2.3.6 Gingerbread. |
|
ttoft
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2011 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er officiel firmware jeg linker til, det har ikke noget roote at gøre
|
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt se at linket har "official" i navnet, men hvorfor er det ikke fra Motorolas hjemmeside ? og hvorfor skal man hente software fra xda-developers forum ? Det var derfor jeg tænkte "root". |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |