recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W XT2 højtalere sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W XT2 højtalere sælges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W XT2 højtalere sælges
    Sendt: 25-Juli-2012 kl. 16:28
Hej!

Jeg er flyttet i hus og har med tungt hjerte besluttet at sælge mine elskede B&W-højtalere. 
Højtalerne er den flotte XT-2 serie som nu er udgået hos B&W. Fantastisk lyd og flot udseende i en lille kompakt pakke. Perfekte hvis man vil have god stereolyd og ikke har meget plads i hjemmet. 
Højtalerne er fra 06/2009, købt i Hifiklubben. Stk.pris fra ny 3.700 kr.
De er uden store skræmmer, mærker og lign. 

Sælges for 3.500 kr sættet. Star

Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2012
Sted: Danmark
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 16:34
Hej.

Hvilken farve er det?
Til top
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 17:11
Hej

De er sorte. Pianolak. 
Her er link til billede : ) 
http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-xt-2-100-w/id-84721316/
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
MigMag Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2012
Sted: Fjerritslev
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MigMag Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 11:41
Hvor befinder de sig?
Til top
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 12:06
Hej

De er i Silkeborg Tongue
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
MigMag Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2012
Sted: Fjerritslev
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MigMag Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:52
Kommer du eventuelt til Nordjylland på et tidspunkt, så kunne jeg godt være interesseret?

Til top
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 14:23
Mine forældre har sommerhus i Nordjylland (Thorup Strand). Så de kan komme forbi med dem. 
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
Kenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2012
Sted: Danmark
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 18:03
Hej Jan, har du fået dem solgt?
Til top
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 18:45
Hej

Så godt som. MigMag ovenover vil gerne købe dem.
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:16
Det er satme også en lækker højtaler... Savner mine helt vildt! Sammenlignet med et par Minipod Jubilee er der meget overlegne... IMO! 
Til top
Jan B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 15:46
Højtalerne er solgt.

Ja kommer også til at savne dem, men efter jeg er flyttet i hus kommer de bare ikke til deres ret længere. Det bliver ikke sidste gang jeg har et par B&W-højtalere tror jeg.
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air
B&W MM-1
Apple TV 3
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 18:18
Nå, jeg havde dem nemlig også i en lejlighed hvor jeg var meget imponeret over dem.. men så flyttede jeg i hus, og kæresten fik mig overtalt til at sæt Minipod Jubilee.. Sammenlignet er de nu godt nok lidt kedelige at høre på, så håber snart at skifte til noget andet. Måske indbygning :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu