|
Solgt |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Madmanden
Bruger Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juli-2012 kl. 19:34 |
Solgt
Pga. 'downsizing' sælger jeg hermed mit hifi anlæg bestående af to stk. af de roste XTZ 89 Front samt Panasonic XR-58 digital surround receiver (har brugt den til stereo, se hvorfor nedenfor). Højttalerne:
Den har også en automatisk mic setup, men jeg kan ikke finde microfonen, så den medfølger ikke. Til gengæld er grunden til at jeg købte den i sin tid, at den er storebror til den roste XR55 - se f.eks. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=53652. Se billeder: http://imgur.com/a/naPK4Kan afhentes på Frederiksberg - har org. emballage til både højtalere og forstærker. Sælges samlet. HBO: 2.000,- Redigeret af Madmanden - 04-August-2012 kl. 17:15 |
|
Madmanden
Bruger Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også åben for bud. :)
|
|
Madmanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ny pris: 1.750,-
|
|
Madmanden
Funktioner
Tak(0)
|
Ny pris: 1499,-
|
|
MikkelMathiesen
Bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer du forbi Odense?
|
|
Madmanden
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, desværre ikke. |
|
MikkelMathiesen
Bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ærgeligt.. Held og lykke med salget i hvertfald :)
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ville jeg gerne købe det sæt af dig. Desværre bare den forkerte ende af landet!
Lige for forståelsens skyld hvis jeg skulle komme forbi, så virker kanalerne fint på reciever? |
|
Madmanden
Funktioner
Tak(0)
|
Æv, det var da ærgerligt! Mener du de 7.1 højttaler kanaler? Jeg går stærkt ud fra, at de virker fint. Jeg har selv kun kørt med det her 2.0 setup, men der er intet til hinder for, at man bruger receiveren til 7.1. Højttalerstørrelsen, distance osv. kan selvfølgelig opsættes direkte på receiveren. |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen skader på højtalerne? Overvejer lidt at sætte noget familie til at hente det.
|
|
Madmanden
Funktioner
Tak(0)
|
Selve højttalerne virker perfekt. Det ene frontstof har dog nogle små 'dutter', som du kan se på billedet her: http://i.imgur.com/r8WdF - det ser dog værre ud hér, end i 'virkeligheden' pga. close-up og solen der kommer lige fra siden. Det er i hvert fald ikke noget, jeg lægger mærke til i hverdagen.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Men intet i fineren?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |