recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mountain Lion og Parallels Desktop 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mountain Lion og Parallels Desktop 7

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mountain Lion og Parallels Desktop 7
    Sendt: 25-Juli-2012 kl. 19:39
Hej,

Det kan godt være det her ikke er det rigtige forum, men prøver alligevel (administrator er velkommen til at flytte tråden)

Er der noget der har hentet Mountain Lion og har fået erfaring med, om Parallels Desktop 7 virker herunder?

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 19:51
Hvis ver. 7 er den nyeste, vil det være mærkeligt hvis den ikke virker.
Parallels er et af de firmaer der altid opdaterer.

Jeg bruger selv VMware Fussion, og går da ud fra at den virker, men jeg får først opdateret i morgen.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 20:15
Da de opdaterede fra snow leopard til Lion var man tvunget til at købe en ny version af parallels for at have kompatibiliteten. Men har fundet på parallels hjemmeside at de skriver det er kompatibelt med Mountain Lion - så mon ikke det virker?
Jeg tager chancen og opgraderer

Poster en update senere
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:08
Mit Parallels virker ikke efter update :(
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af PeterBakke PeterBakke skrev:

Da de opdaterede fra snow leopard til Lion var man tvunget til at købe en ny version af parallels for at have kompatibiliteten.

Min Parralels 6 virkede da fint, da jeg gik fra Snow Leopard til Lion.
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:39
Fejlmeddelse: Du kan ikke bruge denne version af programmet "Parallels Desktop" med denne version af OS X

Du har "Parallels Desktop" 7.0

Redigeret af Mads A - 25-Juli-2012 kl. 21:39
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af Mads A Mads A skrev:

Fejlmeddelse: Du kan ikke bruge denne version af programmet "Parallels Desktop" med denne version af OS X

Du har "Parallels Desktop" 7.0

Du skal også have sidste opdatering, build 15104
Venlig hilsen
KB
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 21:57
link:
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 09:03
Har netop lagt bjergløven på, og blev nødt til at opdatere Parallels Desktop 7 via en ny download, da parallelt ikke kan startes efter løve opgraderingen.
Mit råd er at opdatere parallelt inden du installerer bjergløven.
Og nu kører det fint hos mig igen, inkl. Sædvanlig sikkerhedspatchning.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 09:17

God formiddag,

Jeg opdaterede i går aftes - dog uden at opdatere Parallels først (desværre ser det ud til) - men hvis det kan klares via en opdatering via parallels hjemmesie er problemet nok ikke så stort

Jeg er dog stødt på et andet problem: Apple har droppet X11!! Og man kan dermed ikke åbne programmer som bruger denne motor/platform eller hvad det hedder. Det fandt jeg ud af da jeg forsøgte at åbne Matlab (som jeg kører i nyeste version). Apple henviser dog til et opensource alternativ til X11 som de postulerer bør virke - jeg har ikke testet det endnu, da jeg kun lige nåede at downloade dette i morges inden jeg tog på arbejde.

x11 bruges af mange tredjeparts programmer, så hvis ikke det  opensource alternativ der henvises til virker - bør man nok ikke opdatere hvis man er afhængig af x11. Jeg tester lige om Matlab kører når jeg kommer hjem i eftermiddag.

Bakke
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 19:01
En update:

Efter jeg er kommet hjem har jeg fået afprøvet om de programmer jeg er mest afhængige af virker:

Parallels Desktop 7.0 fik jeg startet op uden problemer, så den nyeste version virkera. Jeg har selv build 15098 som virker, hvilket er en lidt ældre version end Brixen skriver om længere oppe. Jeg må hellere få opdateret denne også Embarrassed

Matlab 2011R2 virker fint efter jeg installerede opensource modstykket til x11 som OS X selv henviser til når man forsøger at åbne et x11-afhængigt program. Jeg går ud fra dette er en indikation på, at andre x11 programmer også virker

Alt i alt en forholdsvist problemfri opdatering af OS.
Til top
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 01:22
virker også fint her 

Build 7.0.15104

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu