|
Mountain Lion Probs |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2012 kl. 19:29 |
Hej jeg har lige opdateret min MacBook Pro late 2011 med Mountain Lion og har nu problemer med at komme ind på forskellige sider. bl.a. bilbasen.dk og min hotmail. jeg har slettet alle cookies og rydet cache men det hjælper intet, kan sagtens komme ind på sider via min Ipad.
nogle med samme problem ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problemer her på min Macbook Pro mid. 2012.
Jeg bruger dog Chrome, men har ikke hørt om problemet andre steder. Prøv at installér en anden browser og se om det er det samme problem.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Heller ingen problemer her. Jeg kan godt komme ind på bilbasen.dk med Safari, og jeg kan også få login vinduet frem.
Kan det være fordi java skal installeres? Det gjorde jeg første gang jeg skulle bruge netbank. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg har forsøgt mig med den opdaterede chrome og safari der er ingen af de to browsere der virker. jeg prøver at installere java
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
java er også installeret
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
kan også tilføje edbpriser.dk som en af de sider der driller
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Har du prøvet en side, der kræver NemID?
Java er ikke installeret fra starten, fordi det er usikkert. Men i Danmark er vi nødt til at bruge java pga. NemID. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg får denne fejl, hvis jeg forsøger at logge ind på edbpriser.dk:
Sorry, there was a problem with your last request!Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Det er samme fejl jeg får
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Jeg prøvede lige igen - nu kommer login vinduet straks frem. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg er igang med en recovery håber det hjælper
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
det hjälp ikke mig med en recovery, har stadig problemer med Bilbasen, edbpriser og hotmail
mystisk
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |