|
Mountain Lion og Parallels Desktop 7 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2012 kl. 19:39 |
Hej,
Det kan godt være det her ikke er det rigtige forum, men prøver alligevel (administrator er velkommen til at flytte tråden) ![]() Er der noget der har hentet Mountain Lion og har fået erfaring med, om Parallels Desktop 7 virker herunder? ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ver. 7 er den nyeste, vil det være mærkeligt hvis den ikke virker.
Parallels er et af de firmaer der altid opdaterer. Jeg bruger selv VMware Fussion, og går da ud fra at den virker, men jeg får først opdateret i morgen. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
Da de opdaterede fra snow leopard til Lion var man tvunget til at købe en ny version af parallels for at have kompatibiliteten. Men har fundet på parallels hjemmeside at de skriver det er kompatibelt med Mountain Lion - så mon ikke det virker?
Jeg tager chancen og opgraderer ![]() Poster en update senere ![]() |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Mit Parallels virker ikke efter update :(
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Min Parralels 6 virkede da fint, da jeg gik fra Snow Leopard til Lion.
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Fejlmeddelse: Du kan ikke bruge denne version af programmet "Parallels Desktop" med denne version af OS X
Du har "Parallels Desktop" 7.0
Redigeret af Mads A - 25-Juli-2012 kl. 21:39 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Du skal også have sidste opdatering, build 15104 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
link:
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Har netop lagt bjergløven på, og blev nødt til at opdatere Parallels Desktop 7 via en ny download, da parallelt ikke kan startes efter løve opgraderingen.
Mit råd er at opdatere parallelt inden du installerer bjergløven. Og nu kører det fint hos mig igen, inkl. Sædvanlig sikkerhedspatchning. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
God formiddag, Jeg opdaterede i går aftes - dog uden at opdatere Parallels først (desværre ser det ud til) - men hvis det kan klares via en opdatering via parallels hjemmesie er problemet nok ikke så stort
![]() Jeg er dog stødt på et andet problem: Apple har droppet X11!! Og man kan dermed ikke åbne programmer som bruger denne motor/platform eller hvad det hedder. Det fandt jeg ud af da jeg forsøgte at åbne Matlab (som jeg kører i nyeste version). Apple henviser dog til et opensource alternativ til X11 som de postulerer bør virke - jeg har ikke testet det endnu, da jeg kun lige nåede at downloade dette i morges inden jeg tog på arbejde.
x11 bruges af mange tredjeparts programmer, så hvis ikke det opensource alternativ der henvises til virker - bør man nok ikke opdatere hvis man er afhængig af x11. Jeg tester lige om Matlab kører når jeg kommer hjem i eftermiddag.
Bakke
|
|
![]() |
|
En update:
Efter jeg er kommet hjem har jeg fået afprøvet om de programmer jeg er mest afhængige af virker: Parallels Desktop 7.0 fik jeg startet op uden problemer, så den nyeste version virkera. Jeg har selv build 15098 som virker, hvilket er en lidt ældre version end Brixen skriver om længere oppe. Jeg må hellere få opdateret denne også ![]() Matlab 2011R2 virker fint efter jeg installerede opensource modstykket til x11 som OS X selv henviser til når man forsøger at åbne et x11-afhængigt program. Jeg går ud fra dette er en indikation på, at andre x11 programmer også virker ![]() Alt i alt en forholdsvist problemfri opdatering af OS.
|
|
![]() |
|
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
virker også fint her
Build 7.0.15104 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |