|
Google tv boks |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:57 |
OVervejer lidt om man skulle prøve sådan en boks som den her, da jeg på den måde vil kunne surfe ordenligt på mit tv og som jeg kan læse også bruge den til at læse mine dvd iso filer og på den måde udskifte min A.C ryan mini.
Nogen der kender til sådanne bokse?
Redigeret af aerik - 01-Juni-2012 kl. 20:58 |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
er ment som alternativ til at købe en pc, da denne står for udskiftning og jeg ikke bruger den til andet end at surfe let. |
|
pakedskeezer
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Aerik
Jeg har selv kigget på et Android basseret smart-tv-boks, og da jeg søgte efter kom jeg frem til et produkt der hedder Equiso, den kan det samme som den du linker til og har så også en langt federe fjernbetjening (syntes jeg selv ;) ), end den der følger med den anden der. Plus at Equiso kommer med Android 4.0, mens den anden har (den lidt forældet) Android version 2.3. Du kan se lidt mere til den her (og købe den): http://www.kickstarter.com/projects/2028163448/equiso-smart-tv-turn-any-tv-into-a-smart-tv Jeg har ihvertfald bestilt en ;) Hilsen Danny B
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder spændende, du må gerne give lyd når du har fået den og prøvet den.
Tænker lidt om det er muligt at bruge mus? |
|
pakedskeezer
Funktioner
Tak(0)
|
Vil jeg gøre :)
Altså, selve fjernbetjeningen har lidt samme funktion som en Wii kontroller (uden den der sensor til wii'en). Men der er en plug 'n play usb port i, så man skulle kunne slutte en mus til (eller tastetur, webcam, usb stick m.m.)
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder 100% som det jeg mangler, men vil gerne lige hører lidt mere, har efterhånden for mange gange købt lige ved og næsten tingen
|
|
Kermode
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men som et kickstarter project som først afsluttes i dag går der jo nemt et år eller mere før de (måske) får lavet en hardware dims. Men det er klart et krav skal være 4.0,. lovlig adgang til googles marked og en hurtig processor, især nu hvor XBMC kommer til Android også. |
|
pakedskeezer
Funktioner
Tak(0)
|
Den jeg har bestilt står til at skulle sendes til oktober, men ja man kan være uheldig at den først kommer en hel del senere end de har lovet.
Redigeret af pakedskeezer - 28-Juli-2012 kl. 00:19 |
|
Kermode
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, men 1/9 skrev de at de regnede med at sende den om en 2-3 uger - så nu er den måske lige på trapperne. Bliver spændende at høre hvordan den virker :)
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne være lækkert st hører om, se billeder osv af. Hvad måtte du slippe i alt?
|
|
pakedskeezer
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder mig også som et lille barn til juleaften :P
Men da det er PRO udgaven jeg har bestilt må jeg vente til oktober til at den bliver sendt, plus fragt-tid og muligvis told. :/ Så regner med at have den i slutningen af november. Mener jeg gav omkring 650kr for den, og hvis de "dumme" toldere tager den, kommer prisen op på lidt over 800kr.
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
helt klart spændende det der, glæder mig til at høre mere om den
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |