recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mountain Lion Probs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mountain Lion Probs

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mountain Lion Probs
    Sendt: 27-Juli-2012 kl. 19:29
Hej jeg har lige opdateret min MacBook Pro late 2011 med Mountain Lion og har nu problemer med at komme ind på forskellige sider. bl.a. bilbasen.dk og min hotmail. jeg har slettet alle cookies og rydet cache men det hjælper intet, kan sagtens komme ind på sider via min Ipad.

nogle med samme problem ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Jonesdk90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2012
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonesdk90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 19:32
Ingen problemer her på min Macbook Pro mid. 2012.
Jeg bruger dog Chrome, men har ikke hørt om problemet andre steder. Prøv at installér en anden browser og se om det er det samme problem. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 19:49
Heller ingen problemer her. Jeg kan godt komme ind på bilbasen.dk med Safari, og jeg kan også få login vinduet frem.
Kan det være fordi java skal installeres? Det gjorde jeg første gang jeg skulle bruge netbank.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:09
jeg har forsøgt mig med den opdaterede chrome og safari der er ingen af de to browsere der virker. jeg prøver at installere java

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:10
java er også installeret
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:11
kan også tilføje edbpriser.dk som en af de sider der driller
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:13
Har du prøvet en side, der kræver NemID?

Java er ikke installeret fra starten, fordi det er usikkert. 
Men i Danmark er vi nødt til at bruge java pga. NemID.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 20:16
Jeg får denne fejl, hvis jeg forsøger at logge ind på edbpriser.dk:

Sorry, there was a problem with your last request!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 22:03
Det er samme fejl jeg får
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

Det er samme fejl jeg får

Jeg prøvede lige igen - nu kommer login vinduet straks frem. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 22:26
Jeg er igang med en recovery håber det hjælper
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 10:27
det hjälp ikke mig med en recovery, har stadig problemer med Bilbasen, edbpriser og hotmail

mystisk
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu