recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alterantiv til Boxee Box???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alterantiv til Boxee Box???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alterantiv til Boxee Box???
    Sendt: 26-Juli-2012 kl. 14:28
Jeg har en Boxee Box, som jeg er utrolig glad for. Efter jeg har købt et 50VT50, er jeg begyndt at se film i 1080p, og her opstår problemet. Igen igen oplever jeg, at BB begynder at "hakke". Desuden har jeg erfaret, at den ene USB-indgang på BB ikke fungerer.

Mit spørgsmål er derfor, om der eksisterer et værdigt alternativ til Boxee Box? Det er et MUST, at afspilleren selv kan finde covers mv. på nettet?

Tak
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 16:06
Hvordan er din Boxee sluttet til netværket ?

Selvfølgelig kun relevant hvis du afspiller film over netværket.

Redigeret af Boost - 26-Juli-2012 kl. 16:09
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 16:15
Afspiller via USB og hdd, da mit netværk ikke kan streame 1080p-film (men kun SD).
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 21:22
er det ikk en mangle på 24p der gør det?
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 21:33
Kan du uddybe spørgsmålet? :)
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 09:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu