|
Alterantiv til Boxee Box??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2012 kl. 14:28 |
Jeg har en Boxee Box, som jeg er utrolig glad for. Efter jeg har købt et 50VT50, er jeg begyndt at se film i 1080p, og her opstår problemet. Igen igen oplever jeg, at BB begynder at "hakke". Desuden har jeg erfaret, at den ene USB-indgang på BB ikke fungerer.
Mit spørgsmål er derfor, om der eksisterer et værdigt alternativ til Boxee Box? Det er et MUST, at afspilleren selv kan finde covers mv. på nettet?
Tak
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er din Boxee sluttet til netværket ?
Selvfølgelig kun relevant hvis du afspiller film over netværket. Redigeret af Boost - 26-Juli-2012 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Afspiller via USB og hdd, da mit netværk ikke kan streame 1080p-film (men kun SD).
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
er det ikk en mangle på 24p der gør det?
|
|
![]() |
|
Kan du uddybe spørgsmålet? :)
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |