|
Kan ikke finde dr1 på dvb-c |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2012 kl. 23:59 |
|
Jeg har været ved at sætte mediaportal op hos en jeg kender, der har yousee. Uanset hvilke yousee transponderlister jeg har prøvet, kan jeg ikke finde dr1 + div andre. Men så tænkte jeg om ikke det var muligt at lave en liste med alle frekvenser? eller er der for mange til at det er muligt? Er der ikke noget med at de forskellige kanaler/transpondere har nogle faste frekvenser? Hvis det er er sådan, kan man så ikke bare lave en transponderliste der starter fra kanal 1 og så helt op til hvor det slutter et sted? Nogen der ved hvor man kan finde en tabel over det? Eller om frekvenserne ikke hænger sammen med kanalerne?
Redigeret af stefanb - 29-Juli-2012 kl. 00:01 |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kik her, det afhænger jo af hvor i landet du er.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Den liste hjælper desværre ikke meget, da det kun er analoge kanaler. Jeg ved ikke hvor man finder en digital oversigt, men hvis der er enkelte kanaler der mangler, kan man sædvanligvis se frekvensen på sit TV, hvis kanalen er indlæst der. |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Jeg kan ikke forstå, at du ikke indser at dit område kunne være vigtigt ? Her er listen for Hovedstaden, som bruger dkscan har udarbejdet. http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm Det kan måske være andre kanaler i dit område. Lars ![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
|
Hej og tak. Jeg er godt klar over at frekvenserne er forskellige fra sted til sted, men jeg har ikke kunne finde en oversigt over holstebro området. Men på den der oversigt dkscan har lavet ser det da ud som om at alle kanaler/frekvenser indgår. Måske jeg skulle lave en transponderliste til mediaportal med alle frekvenserne og prøve at scanne igen :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |