recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Touch genstarter tit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Squeezebox Touch genstarter tit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Touch genstarter tit
    Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:31
Jeg har en Squeezebox Touch, hvor jeg benytter spotify og det hele bliver fjerstyret via min android mobiltelefon med en Squeezebox Touch apps.
Men jeg oplevet alt for tit, at min Squeezebox Touch genstarter, når jeg bruger spotify funktionen.
Er der andre der oplever dette?

Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 19:11
Hej 
Jeg søgte lige på emnet da min Touch opføre sig 100% magen til det lidt træls. Har du fundet en løsning? Ellers må man bare vente til den sidste opdatering kommer..

Lasse
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 16:24
Nu er det ikke for at stjæle tråden, men kunne en af jer ikke oplyse mig om et par ting vedrørende Touch (jeg overvejer at købe en...)
  1. Boot-up tid fra helt slukket (ingen power).
  2. Når en lang playlist afspilles, er displayet så aktiv hele tiden, eller går den i pause/standby ? Hvis den går i standby, hvor længe er den så om at vågne igen ?
  3. Når man bladre igennem kunstner navne, sker det så ved at scrolle alle navne igennem, eller kan man hoppe fra 'B' til 'U' og så bladre derfra ?
  4. Når man tilføjer et nummer en en igangværende playliste, kan man så vælge om det nye nummer skal lægges sidst i playlisten, eller lægges efter det nummer man er i gang med at høre ?

PS: Hvor lang tid tager den genstart som I oplever ?

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2012 kl. 16:45
Jeg har godt nok solgt min Touch, men her kommer lidt fra hukommelsen:
1. Et minut eller to.
2. Det er tændt hele tiden og går ikke i dvale. Du kan selv indstille hvordan dvalefunktionen skal være.
3. Du kan hoppe til et bogstav med eks. fjernbetjeningens taster.
4. Ja, du kan selv vælge.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu