|
Squeezebox Touch genstarter tit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:31 |
Jeg har en Squeezebox Touch, hvor jeg benytter spotify og det hele bliver fjerstyret via min android mobiltelefon med en Squeezebox Touch apps.
Men jeg oplevet alt for tit, at min Squeezebox Touch genstarter, når jeg bruger spotify funktionen. Er der andre der oplever dette? |
|
![]() |
|
l_rix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg søgte lige på emnet da min Touch opføre sig 100% magen til det lidt træls. Har du fundet en løsning? Ellers må man bare vente til den sidste opdatering kommer.. Lasse
|
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Nu er det ikke for at stjæle tråden, men kunne en af jer ikke oplyse mig om et par ting vedrørende Touch (jeg overvejer at købe en...)
PS: Hvor lang tid tager den genstart som I oplever ? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg har godt nok solgt min Touch, men her kommer lidt fra hukommelsen:
1. Et minut eller to. 2. Det er tændt hele tiden og går ikke i dvale. Du kan selv indstille hvordan dvalefunktionen skal være. 3. Du kan hoppe til et bogstav med eks. fjernbetjeningens taster. 4. Ja, du kan selv vælge. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |