|
Reklame på DR1 |
Besvar |
Forfatter | |
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:29 |
Sidder lige nu og ser DR1 HD med noget OL sending - og overraskes over at se en reklame for Nordea 2 gange imellem 2 udsendelser. Den der "OL præsenteres i samarbejde med Nordea" og så toner Nordeas navn og logo frem
Hvad sker der lige for det - jeg troede ikke en public service kanal som DR1 måtte have reklamer ?? |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det spurgte jeg også mig selv og konen om igår.
carsten
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
De må gerne vise sponserede udsendelser, og har gjort det i årevis.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virkelig ? Jeg har aldrig set DR1 sende en sponsoreret udsendelse med en reklame for sponsoren inden/efter udsendelsen, det har jeg kun set på TV2
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mindes at ha' set det før. Måske er det kun ifm sportsudsendelser, der jo af gode grunde ikke kan financieres af licensen pga de høje priser.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |