|
Zaptor "power on" IR kode |
Besvar |
Forfatter | |
Lappe
Junior bruger Oprettet: 25-September-2008 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2012 kl. 23:40 |
Hej
Jeg har ledt nettet tyndt, men har ikke kunnet finde discrete IR koder til Stofas Zaptor-boks, så jeg med en multifjernbetjening kan sende tænd-signaler og sluk-signaler hvert for sig og ikke kun "power toggle", der skiftevis hhv. slukker og tænder. Findes det slet ikke?
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, den har desværre kun power toggle.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes iøvrigt et zaptor specifikt forum her på kanalen:
|
|
Lappe
Junior bruger Oprettet: 25-September-2008 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg siger tak til pomfritten
|
|
Lappe
Funktioner
Tak(0)
|
Godt nyt.
Stofa har svaret, at de arbejder på at få discrete on/off koder med i næste release af firmwaren til Zaptor.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt. Sørger stofa også for at sende informationen til f.eks. Logitech?
|
|
beolion
Bruger Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Betyder det stand-by så den ikke brænder 16W af hele tiden? Og ikke tager 4 minutter om at starte op (fra helt sluk)? |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er blot fjernbetjenings koder til power on og power off. Pt. har den kun power toggle.
Selvom de hedder power, er det blot standby.
|
|
MortenCombat
Bruger Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der ved om der så er kommet de lovede diskrete power on/off koder?
|
|
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |