|
Problemer med netværkskort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2012 kl. 13:46 |
Hej
Som overskriften siger, har jeg problemer med mit netværkskort. I går da jeg kom hjem efter et tordnervejr, var strømmen gået men jeg tror ikke det har noget med det at gøre da min pc var slukket. I dag da jeg vil starte pc'en op kan jeg ikke komme på nettet trådløst kan den kun finde lokalt, men iPad og iPhone kan uden problemer komme på. Den siger samtidig, at jeg skal sidde et kabel i mit netværkskort, det sidder der allerede. Jeg har prøvet at skifte LAN-port i router (wndr 3700) og prøvet at skifte kabel der er intet der virker. Har også prøvet at nulstille netværkskortet. Er der nogen af jer der har et bud? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At en computer er slukket beskytter den ikke i tordenvejr. Kontakt evt din forsikring og spørg om din indboforsikring dækker det, det er der nogle som gør.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg har nu tjekket noget forskelligt.
Jeg har haft kablet direkte fra PC til kabelmodem, det hjalp heller ikke noget. Hvad skal jeg købe af netkort hvis det er det der er røget? Er det svært at monterer? |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Måske...... Hvad er det lige for en computer du har? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg har fået det til at virke.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |