recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Motor tab-tension lærred 98 til 106" 16:9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Motor tab-tension lærred 98 til 106" 16:9

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Motor tab-tension lærred 98 til 106" 16:9
    Sendt: 31-Juli-2012 kl. 19:56
Hej,
Jeg er i gang med at opgradere min stue-bio, og vil bl.a. opsætte en blænd-væg med TV'et indbygget, og så et lærred der kan køre ned foran. Mit begynder-lærred er manuelt, og det er tosset med snoren ned foran TV'et, så det må være tid til et nyt lærred. Det gamle er et Lissau 92" og må gerne være en smule større, specielt ved 2.35:1 film, men 106" er max. når højttalerne også skal have lidt luft ved siden af.
Jeg kunne selvfølgelig bare bestille et nyt Lissau California med det samme, men det kunne være at én af Jer også skulle videre til et andet lærred, hvis muligheden bød sig.
Jeg har også kigget på et Elite Screens CineTension2, som virker tiltalende og fx. har trigger indgang som standard, men jeg kan kun finde det til salg i DK som 110", og det er for stort.
Jeg kan selv hente lærredet over hele landet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu