|
HiMedia 900B tråden |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2011 kl. 15:40 |
Efter lang tids søgen efter en ægte 3D streamer fandt jeg frem til HiMedia 900B http://www.iboum.com/pr/him900b.php
Den har den nye Realtek 1186 chip. Jeg har købt den her http://www.futeko.com/products/MP00031.php
Pris 1404 kroner inkl. porto.
Jeg kunne ikke finde nogle alternativer. kun Xtreamer Prodigy, men den er ikke til at skaffe nogen steder pt.
Jeg har selv manglet informationer om HiMedia 900B så derfor starter jeg denne tråd. Tråden kan både bruges til at dele links til tests og informationer og så vil jeg komme med et lille review når jeg får den hjem og får leget med den. Spørgsmål er velkomne.
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glæder mig til at hører om støjniveau fra blæser og gui hastighed
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Så er boksen landet. Jeg har testet den kort og jeg kan kun sige WAUW! Den streamer Blu-Ray ISO 3D over netværk (Captain America), spiller mkv filer på 33gb med DTS HDMSTR lyd og den gør det med en hurtighed jeg ikke har oplevet før
![]() Redigeret af baloo55 - 01-November-2011 kl. 21:00 |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvorfor en blæser, er pga let titunitus let at genere på det punkt, kan det slås fra?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
giga ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Status: Offline Point: 46 |
Har lige modtaget min og er desvære lidt skuffet over den.
Man kan ikke lave library hvis man streamer fra nas og så hakke den helt vildt når man afspiller BD iso filer. Håber der kommer en firmware der retter op på det.
|
|
Pioneer KRP-500A
Dune smart B1 DALI HØJTALERE + SUB |
|
![]() |
|
Kan du ikke lave en genvej til din NAS? Det er rigtig at en desideret YAMJ funktion ikke er tilgængeligt lige nu, men jeg syntes at have læst et sted, at det kommer på et tidspunkt. Jeg har ikke prøvet MOVIE funktionen, da den desværre kun understøtter intern hdd, men man kunne jo håbe på, at det bliver rettet.
Jeg har tidligere haft PopcornHour A-210 og den kunne overhovedet slet ikke være med til at streame BD iso. Derimod har jeg ingen problemer med at streame BD iso - endda 3D BD iso med DTS HDMA lyd og hele molotjavsen. Det er dog rigtigt at der mangler noget finpudsning af FW, men jeg synes det er ren fornøjelse, at kunne spille alt, (streamet fra min pc) og så med super hurtig brugerinterface!
PS. Du har vel opdateret FW til V.1.0.0.26 ?
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
dantyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 30 |
Er det stadig en ok mediaplayer?
|
|
![]() |
|
Ja jeg er meget glad for min. Den har lidt bugs endnu men ikke under afspilning eller brug. Den er hurtig og spiller alt. Det er fint for mig, da jeg ikke gider at bruge tid på yamj og lign.
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
dantyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 30 |
afspiller du film fra hdd/usb eller fra pc. Hvad er forskellen på 900a/900b ? |
|
![]() |
|
cednep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-November-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 15 |
The easiest way to sum up the 900A is to say that it is has all the functionality of the 900B but with stripped down hardware. You lose the internal hard drive bay, front VFD, front panel touch buttons, and USB 3.0 but you keep 3D MKV and 3D Blu-Ray ISO compatibility, the web browser, Android dual boot. The HiMedia 900A is the ideal low-budget way to access the latest in Media Player technology. |
|
![]() |
|
ok tak bestiller bare en 900a.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |