|
B&W XT2 højtalere sælges |
Besvar |
Forfatter | |
Jan B
Ny bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juli-2012 kl. 16:28 |
Hej!
Jeg er flyttet i hus og har med tungt hjerte besluttet at sælge mine elskede B&W-højtalere. Højtalerne er den flotte XT-2 serie som nu er udgået hos B&W. Fantastisk lyd og flot udseende i en lille kompakt pakke. Perfekte hvis man vil have god stereolyd og ikke har meget plads i hjemmet. Højtalerne er fra 06/2009, købt i Hifiklubben. Stk.pris fra ny 3.700 kr. De er uden store skræmmer, mærker og lign. Sælges for 3.500 kr sættet. |
|
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air B&W MM-1 Apple TV 3 |
|
Kenne
Bruger Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Hvilken farve er det?
|
|
Jan B
Ny bruger Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
De er sorte. Pianolak. Her er link til billede : ) http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-xt-2-100-w/id-84721316/
|
|
Beoplay v1-40"
|
MigMag
Bruger Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Fjerritslev Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor befinder de sig?
|
|
Jan B
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
De er i Silkeborg
|
|
Beoplay v1-40"
|
MigMag
Bruger Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Fjerritslev Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer du eventuelt til Nordjylland på et tidspunkt, så kunne jeg godt være interesseret?
|
|
Jan B
Funktioner
Tak(0)
|
Mine forældre har sommerhus i Nordjylland (Thorup Strand). Så de kan komme forbi med dem.
|
|
Beoplay v1-40"
|
Kenne
Bruger Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jan, har du fået dem solgt?
|
|
Jan B
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Så godt som. MigMag ovenover vil gerne købe dem.
|
|
Beoplay v1-40"
|
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er satme også en lækker højtaler... Savner mine helt vildt! Sammenlignet med et par Minipod Jubilee er der meget overlegne... IMO!
|
|
Jan B
Funktioner
Tak(0)
|
Højtalerne er solgt.
Ja kommer også til at savne dem, men efter jeg er flyttet i hus kommer de bare ikke til deres ret længere. Det bliver ikke sidste gang jeg har et par B&W-højtalere tror jeg. |
|
Beoplay v1-40"
|
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jeg havde dem nemlig også i en lejlighed hvor jeg var meget imponeret over dem.. men så flyttede jeg i hus, og kæresten fik mig overtalt til at sæt Minipod Jubilee.. Sammenlignet er de nu godt nok lidt kedelige at høre på, så håber snart at skifte til noget andet. Måske indbygning :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |