|
ViewRight på Stofa webtv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
robotjox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2012 kl. 11:58 |
Hejsa, Stofa har i nattens mulm og mærke skiftet til ViewRight fra Verimax til at kryptere deres webtv. Så nu kan jeg ikke optage programmer via Tubedigger mere...hvilket er ret træls.
Jeg kan stadig optage med Capture programmer går jeg ud fra, men det var nu nemmere og pænere med det andet. Nogen der kender en metode til at omgå ViewRight på? Og nej, Stofas lukkede harddisk-recorder er ikke interessant ;-) |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet http://stofa.dk/kundeservice
![]() |
|
![]() |
|
robotjox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
heh, det burde man næsten, for deres nye crap-teknologi gør også, at jeg ikke engang kan streame stofa webtv på linux længere
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
stro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 63 |
Og til det lyder deres svar således: Tak for din henvendelse. Det firma der leverer vores webtv løsning har ikke udviklet programmet til linux og har desværre heller ikke planer om at gøre det i fremtiden. Har du yderligere spørgsmål, får du hurtigst hjælp ved at besvare denne mail. til det svarede jeg (i torsdags): Hej Det synes jeg lyder mærkeligt når der står at man godt kan bruge Linux inde på jeres hjemmeside, og når man så lige tænker på at Android platformen er en videreudvikling fra Linux-systemet, så lyder det mere underligt i mine ører. https://stofa.dk/minimumskrav-til-webtv Det har jeg så ikke modtaget et svar på endnu. |
|
![]() |
|
øv :(
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Uden at være computerekspert, så burde det vel være muligt at tilgå den gamle player på en eller anden vis?!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |