|
Solgt, tråden er lukket... |
Besvar |
Forfatter | |
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-August-2012 kl. 11:57 |
Sælges, 1 stk. HTC Desire, sort, 2 år gammel, original emballage samt tilbehør (4GB Microsd, lader, manualer) og kvittering medfølger. Der er også bilholder med.
Er godt brugt og er ikke så velholdt på selve coveret men skærmen har altid haft screenprotector på. Virker upåklageligt. Kan afhentes i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Kan også sendes men bemærk at bud skal være plus porto. HBO - 600 kr, slå til pris 750 kr. Se billeder her; Redigeret af Jakabov - 06-August-2012 kl. 12:13 |
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bump.
|
|
Puroresufan
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da der ikke er voldsomt interesse for din tlf, tillader jeg mig at byde 500,- + porto.
|
|
Jakabov
Funktioner
Tak(0)
|
Der er budt 500 i forvejen over pb og det takkede jeg nej til.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |