|
Purple snakes vt30 under OL?! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2012 kl. 12:42 |
Jeg sidder lige og ser OL på dr1 og jeg synes der er purple snakes overalt på badminton spillernes ansigter.
Andre end mig der oplever dette?
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke hos mig , men ikke samme tv.
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Det lyder som dynamic false contouring (DFC), som har været diskuteret en del i denne tråd.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Det ser meget ud som det. ØV hvor synes jeg der er mange negative ting ved dette tv. Line bleed, snakes og summen. Sku ikke godt nok.
Måske man sku bide i det sure æble og prøve et LCD.
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Amen det er jo HELT vildt på DR1.. Lille slanger overalt i folks ansigter. Synes ikke det er så grelt på andre kanaler omend jeg har set det der også.
Er jeg virkelig den eneste?!
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Kan det ikke være noget med signalet/udbyder , hos mig står det 100% i orden....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Ud fra diskussionen, som jeg linkede til tidligere, er der noget, der tyder på, at det ikke er alle, der kan se DFC - eller alle er ikke lige følsomme overfor det. Alle som har fået det vist, har nu ikke i tvivl om, hvad der menes.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
Kan man reklamere over DFC? Jeg har ikke set det på andre plasma tv. Eller er det blot ligesom retention, line bleed, mv. noget man må tage med?
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |