|
KØBES: usb Keyboard |
Besvar |
Forfatter | |
reneAalborg
Bruger Oprettet: 23-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 129 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2012 kl. 21:34 |
Jeg har købt mig en konverter der gør at man kan tilslutte et keyboard og en mus til Playstation 3, og spille som på en PC.
Problemet er, at konverteren er pænt kræsen med hvilke keyboards den vil fungere med, og derfor vil jeg høre om nogen derude har et af de USB keyboards der er på kompatibilitets listen. Jeg er på jagt efter et billigt keyboard, og er stort set ligeglad med standen. Jeg skal nemlig kun bruge F1-F8 tasterne for at kunne kalibrere konverteren, og skal resten af tiden spille med et numerisk tastetur der er langt mere håndterligt (men har ingen F taster ). Altså, er der nogen der følgende til at ligge: Kablede keyboards: Dell Microsoft sk-8115 Microsoft Arc Keyboard kb1421 Microsoft Comfort Curve 2000 SK-8165 Microsoft Wired Keyboard 200 Wolf King Cherry Wolf King Warrior Cherry KU-0556G Zykon Re-branded Wolfking Warrior from Germany Luxeed Zykon K1 : Luxeed raMa & Luxeed product info Belkin Sweex Belkin n52te KB060BE USB Keyboard Saitek Dynex Saitek Esclipse I Dynex Multimedia Keyboard Saitek Esclipse II Tesco GE VK109 Keyboard GE Wired Keyboard possible link to product Link Targus Logitech Targus Numeric Pad Wired Version Logitech NewTouch Keyboard 200 USB Logitech Call of Duty: MW3 Edition G105 Black Mionix Logitech K200 Mionix Zibal 60 Logitech K120 Logitech K360 UltraX™ Media Keyboard Logitech Ultra Flat Logitech Illuminated Keyboard (model Y-UY95) Wireless keyboards Logitech Microsoft Logitech K350 Black Microsoft 3000 Wireless Keyboard Logitech K340 using Unifying transmitter Microsoft 6000 Wireless v3.0 Logitech diNovo Keyboard for Notebooks Microsoft Wireless Keyboard 3000 v2.0 Logitech LX 710 Logitech N305 Numeric Keypad i-rocks Logitech MK320 i-rocks RF-6490-BK Logitech S520 Wireless Keyboard Logitech K750 Wireless Solar Keyboard Logitech K360 Logitech MK520 Logitech K270 Wireless Keyboard end of line :) Redigeret af reneAalborg - 29-Juli-2012 kl. 14:43 |
|
ingatellent
Bruger Oprettet: 29-Marts-2006 Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et logitech K120 med US International version-tastatur layout (dvs. ingen æ, ø og å).
Det har aldrig været brugt, er kun pakket ud for at konstatere at enter tasten var som på danske keyboards. Det befinder sig i Viborg. Interesseret? |
|
reneAalborg
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne jeg godt være, hvis vi kan finde en fornuftig pris (koster vist omkring en 100 krone med porto lige nu). Min oprindelige tanke var at finde et brugt ét, som folk ville smide efter mig, da jeg virkelig ikke skal bruge det til meget.
Jeg ser lige hvad der sker i tråden de næste dage, og PM dig evt. |
|
reneAalborg
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev det søndag - Keyboard? :)
|
|
reneAalborg
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der ligger inde med et gammelt keyboard fra en tidligere stationær pc?
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et illuminated keyboard, men er ikke sikker på jeg kan undvære det. Det står til en udskiftning.. hvad er en fair pris?
Der mangler en tast (3), men det er ikke noget det lyder til du bekymrer dig om. Ellers er standen fin.
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er forresten fra Aalborg selv.
|
|
reneAalborg
Funktioner
Tak(0)
|
Steve:
det er sgu lidt svært at sige, i tidernes morgen har du sikkert givet en del for det? Min max pris må være de 120 kr man kan få et nyt Logitech K200 til i ElGiganten. Og så skal det vel egenligt helst være en del under, før det giver mening at købe brugt. |
|
ingatellent
Bruger Oprettet: 29-Marts-2006 Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal muligvis til Ikea i Aalborg på tirsdag eller onsdag, lad mig høre om jeg skal tage mit K120 med derop. Mon ikke vi kan blive enige om en pris (det står bare hos mig og samler støv).
|
|
reneAalborg
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder som en plan - jeg smider lige en privatbesked med mit mobil nr.
Onsdag passer mig bedst, da jeg i forvejen skal til Aalborg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |